PART 4. DANCE 🕺 💃....

216 30 12
                                    

HLO.
HI..
KESA HO...

START KARU....
KAR HE DETI HU....🤣...

***********************************

MEDIA 1. MAAM AAP TOH MR. RAJ SHARMA KI DAUGHTER BANI SHARAMA HAINA.....

BANI SMILE ☺ AND NODE IN YES....

TAPISH IN MIND😳. OH MY MY RAJ SHARMA KI BETI YANI BUSNIESS MAI FAYDA ... IN SHOT PAISA🤑 ...... AB TOH YA VEER KI BIWI HE HAI .... CAHAY YA JHUTH HE Q NA BOL RAHI HO......

VEER IN MIND 🤨. AREE YRR YA TOH BUSNIESSMAN KI BETI NIKLI TOH MERA PASS PAISO KA LIYA TOH AANAY SE RAHI TOH Q AAYI HAI YE LADHKI....

MAYURI COME TO MEDIA 2. WESA BUSNIESSMAN TOH MERA DAD BHI HAI....WOH BHI...

CUT BY MEDIA3. BUT MAYURI MA'AM AAPKE FATHER KI COMPANY KI 55% KA MALIK MR. RAJ SHARAM HAI TOH ....

MAYURI GOES FROM THERE ANGERLY 😡......

VANI MEDIA WALO KA SATH QUESTION ANSWER ROUND KHEL KAR WAPIS HE AAYE HOTA HAI KI .....

PONKY TAKE MIKE 🎤. SO LADIES 🚺 AND GENTLEMEN 🚹 AND MY DEAR BHAIYA BHABHI.....🙄 AS U ALL KNOW THAT YAHA BHAI AUR BHAIBHI KA RECEPTION PARTY HO RAHI HAI.......BUT WAIT ✋  SOMETHING IS MISSING PAR KYA ....KYA KYA....??

EVERYONE START GHORING EK DUSRA KA THOPDA.....

PONKY 😊. OH GOD ! I M TALKING ABOUT DANCE...MERA BHAI BHABHI KA DANCE 💃 . . ....WOH BHI ROMANTIC WALA 😉......

PONKY IN MIND 😋. BHAI AUR BANI BHABHI DANCE KARANGAY AUR YA MAKE UP KI FACTORY 🏭  JALAGI ...BADA MAZA AAYEGA.....

VEERANSHU SMILE ☺ WHILE BLUSHING....BUT HE FEEL TWO GRACE ON HIM SO HE LOOK HERE AND THERE KI KON HAI JO GHOOR RAHA HAI.....

AND GUESS WHAT MAYURI IS STARING HIM WITH ANGERY FACE AND SIGH HIM TO SAY NO FOR DANCE......

HE STOP SMILING 😶.....

BUT WHO IS SECOND ONE WHO IS TADING HIM....

SO U ALL KNOW HER YES...SHE IS BANI ........

BANI 😉 AT VEER AND VEER AGAIN START BLUSHING  ☺ .... BUT HE THINK THAT MAYURI IS DEFINITELY EAT HIM IF HE BLUSH SO HE MAKE AGAIN EMOTIONALESS FACE......

BANI HOLD VEER HAND AND DRAG HIM ON FLOOR AND START DANCING ROMANTICALLY ......

PONKY 🎤. DIM THE LIGHTS.....

Na jiya zindagi ek pal bhi
Tujhse hoke judaa sun zara
Bin tere mujhse naaraaz tha dil
Tu mila hai toh hai keh raha

{ BANI HOLD VEER HAND AND PUT HIS HAND ON HER BARE WAIST....AND PUT HER ONE HAND ON HIS SHOULDER AND SECOND ONE ON HIS NECK.....

THEY BOTH R VERY CLOSE TO EACHOTHER...BOTH R LOOKING INTO EACHOTHER 👀 EYES....BANI ATTACH HER FORHEAD TO HIS FORHEAD AND START RUBBING HER HAND ON HIS NECK..... }

Main toh tere rang mein
Rang chuka hoon
Bas tera ban chuka hoon
Mera mujhme kuch nahi sab tera

{ BANI HUG VEER AND BITE HIS NECK....

VEER TIGHT HIS GRIP ON HER WAIST....

BANI TURN AND VEER BACK HUGGED HER AND PUT HIS CHIN ON HER SHOULDER.....AND BITE HER SHOULDER LITTLY.... SHE THROW HER HEAD BACK ON HIS SHOULDER.....}

ASLI GHARWALI...Where stories live. Discover now