PART 18. MAINA NAHI KIYA...

205 36 5
                                    

MAI KUCH EMOJI KA NAAMKARAN KARNA CAHTI HU.....AS IF MAI INHA KIS JAGAH AUR Q USE KARUNGI SO.....

BANI 'S ATITUDE AND EVIL SMRIK =😈

THINKING, IN MIND =💭

BALWANT = 🌚

PARAS = 🐭

JIYA =🐰......

JIYA AS JIYU....

PARAS AS PARO.....  }

SOMEHOW JIYARAS STOP VEER BUT TAB TAAK VEER FAINT HO CHUKA THA....

AO JIYARAS TAKE VEER HOSPITAL....AND INFORM FAMILY ABOUT HIS CONDITION....

BANI AN6F BALWANT 🌚 AND TAPIS ARE BUSY IN MEETING SO SHE DON'T KNOW ABOUT ANYTHING.....

AFTER COMPLETING MEETING WHEN THEY COME OUT FROM MEETING AREA...THEY GOT YO KNOW ABOUT VEER'S CONDITION....

BANI GET TENSED🥺 .... SHE RUN TO HOSPITAL.... AND WHEN SHE REACHED HOSPITAL  SHE SEE THAT VEER AND FAMILY COMING OUT FROM HOSPITAL....

SHE RUN TO VEER AND HUG 🫂 HIM TIGHTLY....

BANI WHILE CRYING 😭. TUM..TUM THEEK HO NA AUR YE SAB HUWA KESAY .... KOI ACCIDENT MHI NUT TUM TOH HOSPITAL MAI THAY NA... TOH KESAY.... ( LIL ANGERY ...) KHAYAL NHI RAKH SAKTAY AAPNA HNNN.... TUM YE ITNI SARI CHOT LAAG GAYI HAI...KESAY HUWA... BOLO TUM NA NAHUT BURAY HO HAMESHA RULATAY HO .... AREE YRRRRRR BOLO KESA LAAGI....

VEER IS LOOKING AT BANI WITH GUILT IN HIS EYES 👀....

VEER POV 💭....

HOW CAN SHE LOVE ME WITH THAT MUCH HONESTY 🥺...MERI WAZA SA KITNA KUCH SAHA PHIR BHI....BANI... NATAK KIYA THA PAR USSA JADA PYAAR HONA LAGA THA.... I M SORRY BANI 🥺....
WESA AZEEB YE PYAAR KI DASTAN HAI....
PYAAR ITNA HAI KI ROTA HUWA BHI MUJHA DAAT RAHI MERI JAAN HAI....❤️
VEER POV END 💭....

BANI IS CONTINUOUSLY BABBLING.....

MAYURI GET IRRITATE AMD PUT HER HAND ON BANI MOUTH.....

BANI START STRAGGLING GOE COMING PUT FROM MAYURI GRIP.....

MAYURI 😖. STOP IT OH GOD HOW CAN U TALK THAT MUCH.... U KNOW WHAT ACHA HAI TUM REGULARLY JADA BOLTI NAHI HO WARNA PURI FAMILY KA HISSAA LA KHUD HE BOL LOGI PLUS LHUD HE QUESTION KAROGI AUR KHUD HE ANSWER DE DOGI....

MAYURI REMOVE HER HAND FROM BANI MOUTH.....

EVERYONE SMILE 😊.....

BANI 🥺. YAHA MERA PATI TUUTA FUUTA PADA HAI AUR AAP SAB HAAS RAHAY HO...

{ YE JIYARAS/SUMOD KA SHOW KAATELAL AND SONS KA DAILOUGE HAI....JAB JIYA ( SUSHEELA ) KO CHOT LAAGI HOTI HAI AUR HUMARAY PARAS ( DR. PRAMOD ) UNKA TREATMENT HASTAY HASTAY KAR RAHAY HOTAY HAI..
...JUST BCOZ SUSHEELA NA EK HATAY KATAY CHOR KO MAAR MAAR KAR USKI CHATNI BANA DI CHOT LAGNA KA BAAWJUD.... LEKIN JAB MARAM PATI LA TIME AAYA TOH...😅 UNHA MAMMI YAAD AA GAYI.....}

VEER PUT HIS HAND ON BANI CHEEKS 😊. I M FINE SWEETHEART....

BANI LOOK AT VEER 🥺. TUMNA... KAHI...

VEER 🤫. RELAX SWEETHEART ❤️ WE WILL TALK ABOUT IT LATER....

BANI NOD HER HEAD.... MAYURI REMOVE VEER HAND FROM BANI CHEEKS AND PUT HIA HAND ON HER PERSONAL CHEEK.....

MAYURI 🥺. VEER DARLING I JUST WANT TO ASK KI ITNI KESAY LAAG GAYI HNNN...

CHANDRAKALA 😑. HMM BATA KESAY LAGI KONSI AKHADA MAI MAARNA GAYA THA....

VEER 🙄. MOM JUST LEAVE IT AND BE CLAM MARA NAHI HU... RELAX I THINK HUMAY GHAR CHALNA CAHIYA....🙄HAAL PHILHAL KA LIYA TOH.....

BALWANT 🌚. CHALO BHAI GHAR CHALO....BANI BACCHA ( HE PUT HIS HAND ON BANI HEAD....) TU VEER KA SATH JA WARNA YAHA BADH AA JAYEGI....

BANI PUSH MAYURI LIGHTLY AND TAKE VEER AND GO TO SINGHANIYA HOUSE....

IN VANI ROOM.....

BANI MAKE VEER LAY ON BED AND PUT BLANKET ON HIM....
BANI PHONE RING....

TRING TRING...

VEER NOTICE JAY KA CALLING BANI....

BANI IA ABOUT YO PICK HIS CALL .....

BUT VEER TAKE PHONE FR HER PICK CALL AND GET SET GO....

VEER 😤. SUKHDAY TILLA DEKH MAI SAMJH SAKTA HU KI LISI MAHAN PRANI NA PHONE INVENT KIYA....PHIR COMPANY NA PHONE BANAYA HAI...TUNA USSA KHARIDA HAI...TOH USKA ISTAMAL LUA MERI BIWI KO CALL KAR KAR KE KAR LEGA.... TUJHA AKAL WAKAL HAI KI NAHI.... TU...TU .....HELLO HELLO BEHRA HO GAYA KYA SAALAY....
JI HNNN U ALL GUESS RYT...JAY MA GHABRA KAR PHONE CUT KAR DIYA....

BANI IS GHURING VEER WITH ' WTH '  WALA LOOK....

VEER 😁. HEHE WOH MAI MAI.....

BANI 😑. JAALKUKDA....

VEER 🤫. WANT TO TALK ABOUT MY BDAY....

CUT BY BANI 😣. NOT NOW I REALLY DON'T WANT TO REMEMBER ALL THIS....AND PLEASE NEXT TIME DON'T U DARE HURT URSELF..... I KNOW KI YA TUMNA KHUD KIYA HAI...

VEER 😧. BANI MAI NAHI THA TRUST ME.....

BANI 🥺😔. VEER ITS OKAY IT'S FINE I KNOW ES DUNIYA MAI HAR KISIKO EK BEAUTIFUL LADHKI CAHIYA HOTI HAI.... DON'T KNOW KI LOOG SOLE Q NAHI DEKHTAY 🥺... PYAAR BHI KITNI BURI CHEEZ HAINA VEER ITNA SAB HONA LA BAAD BHI MAI TUM TAAK AA GAYI EK D WESI BANKAR JESI TUM CAHTAY THAY BUT ABHI BHI TUMERAY NAHI HO.... HAAR BAAR MAI EK CHOOSE BAAN JATI HU TUMHARA LIYA.... PAR 🥺 YE PYAAR KAAM NAHI HO RAHA 😢.... AUR MAI AB KUCH BHI QNA HO JAYE MAI TUMHA CHOD KAR NAHI JAUNGI VEER 😈... TUMHARA LIYA BHUT LAADI HU.... TOH TUM MERAY HO... MAYURI KO TOH TUMHARI LIFE SA UTHA LAR PHEK DUNGI... I SWEAR ON U VEER 🥲....NOW TAKE REST OKAY....( SHE KISS ON VEER FORHEAD....)

SHE GO TO BATHROOM.....

VOTE please 30....

ASLI GHARWALI...Where stories live. Discover now