PART 19. HONEYMOON WITH WHOM ?

252 38 4
                                    

VEER IN MIND. 🥺 I HAVE TO PROVE THAT....KI WOH MAI NAHI THA....TEER THA....😤 HOW DARE THAT MAN TO INSULT MY BANI .... HOW HE DARE TO LEAVE HER WITH THAT TYPE OF BASTAR'S.... KITNA KUCH SAHA USNA AUR PHIR BHI MUJHSE PYAAR KIYA.... AUR MAI CAH KAR BHI USKA NAHI HO SAKTA.... TEER BHAI....UHHHH 1 NAHI KAYI ZINDAGII BARBAD KI HAI AAPNE.... ACHA HE HUWA KI AAPKO FHASI HONA WALI HAI.... PATA NAHI AUR KITNAY GALAT KAAM KIYA HAII....

*****************
FEW DAYS LATER.....
BANI TOOK CARE OF VEER ..... KAHI NA KAHI CHANDRAKALA ALSO START LIKE BANI.... MAYURI IS JEALOUS OF BANI....SHE TRY TO GO BACK IN VANI ROOM BUT BANI HANG A BOARD OUT OF HER AND VEER ROOM....
" MAYURI IS STRICTLY NOT ALLOWED IN VANI ROOM...."
VEER LOVE TO SEE HER CARE... CONCERN... JEALOUSY.... ETC...ETC....
JIYARAS GOT BUSY IN THERE SHOOTS....
AT NIGHT....
VANI R LAYING ON BED....BUT NIND TOH JESAY UDD HE GAYI THI....
VEER HUG BANI FROM BACK.... BANI LOOK AT HIS ✋ HAND ..... SHE IS ABOUT TO REMOVE HIS HAND BUT HE SAID IN LIL EMOTIONAL VOICE.....
" PLEASE I WANT TO HUG U PLEASE STAY LIKE THAT ONLY "......
BANI 😈 " NO ".....
SHE TURN TOWARD HIM.....
BANI PUT HER HAND ON VEER CHEEKS....
BANI🥲. I LOVE U VEER 😈 AUR MAI TUMHA MAYURI KA NAHI HONA DUNGI.... PYAAR SAMJHO YA PAGALPAN....I DON'T CARE....
SHE HUG HIM AND SNUGGLE IN HIS CHEST.....
VEER🥺 KISS ON HER FOREHEAD....BANI KISS ON HIS CHEST.... VEER CLOSE HIS EYES TIGHTLY.....HE WANT TO CONTINUE BUT HE CAN'T BETRAY MAYURI......BANI BITE ON HIS NECK....VEER PRESS HIS LIPS TRY TO CONTROL.....
BANI 👻. MISTER VEERANSHU SINGHANIYA ESA PEHLA MAI AAPNAY MRS. CHIPKU SINGHANIYA.... BAAN JAU JUST CONTINUE.... MERI HAR CHOT LI DAWA TUM HO.... AUR TUMHARI HAAR CHOT KI DAWA MAI BANA CAHTI HU .....
VEER JERK BANI....
GET UP FROM BED AND GO TO BALCONY.....
BANI ALSO GO BEHIND HIM....
AND BACK HUG HIM.....
VEER.🥲 BAHUT SAWAL HAI MERAY MAAN MAI.... TUMHARA MAAN MAI.... 1 HAFTA AUR BUSSS SABKA JAWAB MILAGA AUR MERA SATH BHI LEKIN USS SATH KI EK SHAART HOGI.... MAANOGI....
BANI SOFTLY KISS😘 ON HIS BACK AND TURN HIM AND HIM SIT ON COUCH...SHE SIT ON HIS LAP KISS ON HIS CHEEKS AND HUG HIM AGAIN.....
HE HOLD HER FROM HER WAIST AND PLACE HIS HEAD ON HER NECK.....
BANI🥺. VEER SERIOUSLY KAHU TOH YAHA TUMSA TUMHARA PYAAR CHINA AAYI THI..... WHEN U LEFT ME MAI DEPRESSION MAI CHALI GAYI AND BAHUT MUSHKIL SA BADLI HU....MERA DIMAG MAI EK BAAT FIX HO GAYI KI BEAUTIFUL HONA HE SAB KUCH HAI.... AND THEN.... AUR JAB MAI CHANGE HO HAYI TABHI TUMHARA DAD MERA PASS AAYE THAY UNHONA BATAYA KI MAYURI IS JUST A GOLD DIGGER AND U REALLY LOVE HER... U KNOW THAT HURT ME....( TEAR FALL FROM HER EYE...) HE KNOW KI TUMHARI BDAY PARTY MAI KYA HUWA....HE FEELS GUILTY....HE WANT ME TO COME BACK IN UR LIFE THEN JIYARAS ALSO COME AND TALK SAME THING...SO I DICIDED TO COME HERE AND SNATCH HER FROM U ..... WE PLANNED AND TUMHA PURAY TIME NASHAY MAI RAKHA..... U KNOW 1 AUR SECRET HAI BUT ABHI NAHI TAB BATAUNGI JAB WAQT AAYEGA....TAB TAAK.... U HAVE TO BE MINE AUR US MAYURI KO CHODNA HOGA....
VEER GRIP LOSE ON HER WAIST.....BUT BANI AGAIN PLACE HIS HAND ON HER WAIST....SHE KISS ON HIS LIPS LIKE A HUNGERY 🐱 CAT.....
HE SLOWLY RESPONSE AND THEY SLEEP WHILE KISSING 👩‍❤️‍💋‍👨....
NEXT DAY.....
THEY BOTH WAKE UP ON COUCH OF BALCONY WITH CHIPKA HUWA LIPS...😁😁...
BANI BLUSH 😚 AND VEER SMRIK....
THEY BOTH AGAIN KISS EACHOTHER.....
GET FRESH AND UP AND COME FOR BREAKFAST.....
MAYURI 😅. VEER BBY WOH I JUST THINK THAT I SHOULD BOOK 2 TICKETS OF MALDIVES....U KNOW ITS REALLY ROMANTIC PLACE....😚
VEER 🤨. AND FOR WHAT....? AND WHO R GOING MALDIVES....?
MAYURI 🙈. OFCOURSE VEER FOR HONEYMOON....AND....
CUT BY BANI. AND ME AND VEER GOING TO MALDIVES THANKS MAYURI TUM KITNA SOCHTI HO MERAY AUR MERAY PATI KA BAARAY MAI.... SUCH A SWEET SAUTAAN....
WHOLE FAMILY BE LIKE😅....
MAYURI BE LIKE😑...
PONKEY🤣. GOOD GOING BANI BHABHI.....
BANI 😁. THANKS PONKEY....
MAYURI 👀. BUT MAI....
CUT BY VEER. AA BUT WAT KUCH NAHI SAMJH GAYA MAI TUM CAHTI HO KI HUM JAYE...AND WE BOTH R GOING SO.... THANKS BUT ....KAL KI TICKETS KARNA QKI MALDIVES MAI BAHUT KAAM HAI.....🤨
BALWANT 🌚. BETA KAAM JO BHI KARIYO PROTECTION KA SATH KARIYO....( LIL VOICE...) I DON'T WANT TO BE DADU THAT SOON...
VEER 😇 WITHOUT REALISING. KYA DAD MAI HAMESHA PROTECTION SATH LE KAR CHALTA HU....
BANI AND MAYURI SPLIT THERE JUICE/ COFFEE .....AND START COUGHING....
EVERY FAMILY MEMBER START STARING VEER....
AND VEER REALISE THAT WHAT BALWANT WANT TO SAY SO HE GIGGLE NERVOUSLY....
VEER 😅. I TALKING ABOUT SECURITY... NOT ANY THAT TYPE OF PROTECTION....
CHANDRAKALA 😉. WESA WOH WALA PROTECTION BHI LE LIYO...U KNOW ABHI MERI UMAR HE KAHA HAI DADI WALI...
BANI FACE TURN RED DUE TO SHYNESS...AND FACE START SWEATING...SHE LOOK AT VEER BUT VEER IS BUSY IN TOPIC BADLO KARYKRAM....

VOTE 30.....

SORRY FOR DELAY......

ASLI GHARWALI...Where stories live. Discover now