MAI KUCH EMOJI KA NAAMKARAN KARNA CAHTI HU.....AS IF MAI INHA KIS JAGAH AUR Q USE KARUNGI SO.....
BANI 'S ATITUDE AND EVIL SMRIK =😈
THINKING, IN MIND =💭
BALWANT = 🌚
PARAS = 🐭
JIYA =🐰......
JIYA AS JIYU....
PARAS AS PARO..... }
BANI IN MIND 💭 😑. AJEEB HAI ES MERAY PAIR MAI KONSA GAJAR KA HALWA DIKH RAHA HAI JO ASA LUTAY HUWA BHUKHAY BIKHARI KI TARAH TAAD RAHA HAI MERI TANGO KO.....
BANI INNOCENTLY. MERI TAANGO MAI KYA TUMHARI MAYURI CHIPKI HAI JO ITNA TAAD RAHAY HO....
VEER 😣. HAR CHEEZ MAI USSA KYU GHUSSA LETI HO....
BANI 😑. MAI GHUSATI HU YA TUM
( SHE TURN TOWARD HIM...) TUM LATAY HO USSA BJCH MAI HAMESHA... AREEE TUMHARE KOI AUR DEKHTA BHI HAI USKA ALAWA ...HMM BOLKAR AA GAYE... MAI AAPNI LIMIT MAI RAHUNGA AAPNI LIMIT CROSS NHI KARUNGA.... HUHHH 😖.... TUM NA EK NUMBER KE GADHAY HO....
VEER SIT ON WITH ' O' FACE 😯.....
VEER . TUMNA MUJHE THE VEERANSHU SINGHANIYA KO KYA BOLA.... HNN KYA BOLA TUMNA MUJHA....
BANI 😑. EK BAAR MAI SUUNI NAHI DIYA KYA.... WAIT ...WAIT ( 😱) KAHI TUMHARAY KAAN TOH KHARAB NHI HO GAYE.... ( SHE HOLD HIS 👂....) ( OVER ACTING...) HAY MAA MATA JI....( LIKE DAYABEN 🤪.... ) MERAY PATI JO KIERAY DEVTA NHI DEVIL 😈 HAI... WOH AGAR BEHRAY HO GAYE TOH MAI.....
( FAKELY BLUSH...) ROMANTIC BATAY KISAKA SATH KARUNGI... AUR PERSONAL MOVEMENT PAR JAB MAI MOAN .....
VEER 😱. OKAY FINE STOP SUUN LIYA MAINA I M GADHA GHODA WHATEVER YOU WANT.... BUT PLEASE ITNI DUUUR KI MAAT SOCHO....
BANI PUSH VEER AND SIT ON HIS STOMACH FORCEFULLY.....
VEER 😖. AHHH MOTI HO GAYI HO SWEETHEART ❤️ PEHLA TOH MERAY BAH SA BHI HALKI THI.....
WHEN BANI LISTEN THIS SHE GET OFF FROM HIS STOMACH AND START LOOKING HERE AND THERE......
THEN SHE LAY ON BED AND COVER HERSELF WITH BLANKET..... SHE CLOSE HER EYES 👀 TIGHTLY....
SECNE START FLASHING IN HER MIND⚡.....
VEER PICK BANI IN ARMS AND START WALKING ....
BANI 🙂. UTTAR DO THAK JAOGAY ......
VEER 🤣. THAK JAOGAY SERIOUSLY COULD U PLEASE TELL ME HOW ...? JITNA WEIGHT TUMHARA HAINA USSA JADA TOH MERAY BAG KA HAI.....
BANI😅. USS HISAB SA KUCH JADA HE HALKI HU MAI PAKAD LO PATA CHALA UDD GAYI MAI....
VEER 😉. PAKAD TOH LUNGA PAR PHIR CHODWANA MUSHKIL HO JAYEGA SOCH LO....
BANI 😊. TUMHARA SATH TOH FEVICOL LAGA KAR CHIPKNA KO TAIYAR HU BSSS TUM MUJHA MAAT CHODNA....
VEER SMILE 😊. KABHI NHI....
VEER SQUEEZE BANI IN HIS ARMS....
******************************************
BANI 🥺. MERAY PASS MAAT AAO DEKHO PLEASE PLEASE DUUR RAHO....BOY1. WOH TOH AAPNI ORIGNAL EALI KA SATH CHALA GAYA MAYBE HE DON'T KNOW THAT U R MORE HOT....BABES....
******************************************TEARS START FLOWING FROM BANI EYES.... SHE OPEN HER EYES 👀 AND CLOSE HER EYES 👀 MORE TIGHTLY.....
VEER POV....💭
WHEN I SAID PEHLA TOH MERAY BAG SA BHI HALKI THI....
SUDDENLY DK WHAT HAPPENED TO HER SHE GET OFF FROM ME LOOK HERE THERE MAYBE TRY TO HIDE SOMETHING....
BUT WHEN SHE CAN'T SO SHE LAY PN BED AND COVER HERSELF WITH BLANKET 🥲....WHY...?
I WAS BLANK BUT WHEN I SAW SHE IS SHIVERING SO I THOUGHT TO FACE HER.......
I REMOVE BLANKET ....SHE OPEN JER EYES 👀 AND THEN CLOSE IT MORE TIGHTLY ....TEAR START FALL...FROM HER EYES 👀....MY EYES ALSO GET WATERY....
DON'T KNOW WHY BUT I CAN'T STOP MYSELF .....
I HOLD HER HAND PULL HER IN TIGHT HUG..... TRY TO CONSOLE HER BUT AFTER FEW SECONDS....SHE HUG ME LIKE I M GOING TO LEAVE HER....HER HOT BREATHE FALL ON MY NECK I CLOSE MY EYES 👀....THEN KISS ON HER SHOULDER.... SHE REACT WHEN I KISS HER OKAY SO.... I M HER DISTRACTION....
VEER POV END 💭.....
VEER HOLD BANI NECK AND PULL HER IN KISS .....
THERE KISS SLOWLY TURN INTO PASSIONATE ONE BOTH R WILD BUT BEFORE THEY RID EACHOTHER CLOTHES THEY CONTROL OURSELVES AND SLEEP WHILE HUGGING EACHOTHER.....NEXT MORNING.....
EVERYONE SITTING FOR BREAKFAST AND EATING QUITLY....WANN AAK QUESTIONS ABOUT STORY....?
VOTE 30.....
YOU ARE READING
ASLI GHARWALI...
RandomWHAT HAPPENS WHEN...... A CUTE INNOCENT GIRL CHANGE INTO A BAD GIRL.... AND CLAIM ANY MARRIED PERSON TO HER HUSBAND ....... AND PROVE IT TO.... 😈 KEEP SUPPORTING.... SUGGEST THIS STORY TO UR FRIENDS.....