************************************
VEER PICK BANI IN HIS ARMS AND MAKE HER LAY ON BED IN BETWEEN MAYURI AND HIMSELF.....
VEER COVER MAYURI AND BANI WITH BLANKET ......
VEER IN MIND 😔.PATA NAHI MAI US DIN KAHA THA KYA SUCH MAI MAINA BANI SA SHAADI KI THI KYA SUCH MAI BANI MERI PEHLI BIWI HAI....PAR AGAR ASA HUWA TOH MAYURI KA KYA HOGA...USKA TOH DIL TUUT JAYEGA.....KAASH PARAS HOTA KAAM SA KAAM HELP TOH KAR DETA😖.....MAINA JITNA USKA SATH BURA KIYA WOHI MERA SATH HO RAHA HAI....
VANI ARE DANCING 🕺💃 IN VEER'S BDAY PARTY 🥳.....CLOSELY EVERYONE WHO R PRESENT IN PARTY R TALKING ENJOYING VEER KA BADLA....JIYARAS R STILL UNAWARE THAT WHAT GOING IN VEER KA DIMAG AND THEY ARE NOT IN PARTY ALSO BCOZ THEY ARE GOING TO MEET SOME CASTING DIRECTORS.....
VEER 😒 IN MIND. SERIOUSLY YA BHI DIN AA GAYE HAI KI ES LADHKI KO KISS BHI KARNA PADAGA OH GOSH AUR KITNA NATAK KARU.....
BANI IS BLUSHING 😊 .....
VEER 😏. DON'T BLUSH OTHERWISE MAI TUMHA KISS KAR LUNGA....
BANI HIT ON VEER'S CHEST PLAYFULLY....
SUDDENLY MUSIC STOP AND VEER KISS BANI"S LIPS INFRONT OF WHOLE CROWD.....
BANI ALSO RESPONSE TRY TO BCOM BOLD ......
THEN SUDDENLY CHANDNI PUSH BANI AND BANI FALL ON GROUND.....
EVERYONE START LAUGHING 😂....VEER TOO....BANI EYES 👀 BCOME TEARY 😢....BANI LOOK AT EVERYONE AND TRY TO GET UP..... BANI WIPE OUR TEAR'S AND LOOK AT VEER AND CHANDNI ....VEER STOP LAUGHING 😃 AND BCOME SILENT....
BANI WHILE STAMMERING 🥺. VEER...VEER ESNA MUJHA DHALA DIYA AUR TUM ASAY HAAS RAHAY HO .....
CHANDNI 😸. TOH AUR KYA KARAY AREE TUMHA TUMHARI ASLI AUKAT DIKHA DI BUSSS YAHI NA....
BANI 🥺 LOOK AT VEER. VE...VEER YA...
VEER ANNOYINGLY SHOUT. OH SHUT UP KYA VEER VEER LAGA RAKHA HAI HNN...ITNI AUKAT NHI HAI TUMHARI KI TUM MERA THE GREAT VEERANSHU SINGHANIA KA NAAM BHI LO...BLOODY BITCH.....
CHANDNI SMRIK AND SAID LOUDLY " HAVE A LOOK GUYS YA UGLY FUGLY EK PRANK TAAK NHI SAMJH PAYI ESA LAGA KI MERA VEER KO SUCH MAI ESA ES LADHKI SA PYAAR HOGA....YUCK....WESA YA SOCH BHI KESA LIYA TUMNA KI TUM JESI BHENJI TYPE LADHKI JESKA PASS NA FAISHON SENSE HAI NA TALKING STYLE....
CHANDNI TAKE A GLASS OF JUICE AND THROW IT ON BANI'S FACE AND POUR WATER ON BANI....
BANI SUIT BCOME LIL TRANSPARENT EVERYONE BOY IN PARTY START STARING AT HER SHAMEFULLY.....
BANI SAID " VEER TUM TOH MUJHSA PYAAR KARTA THA NA TUM ESA KUCH KAHO NA....
VEER 😒. NATAK KAR RAHA THA AREE TUM JESI BEHANJI SA KON KARAGA PYAAR LOOK DEKHA HAI AAPNA SOOO....UGLY AREE YAAR SERVENT JADA ACHAY HAI YAHA KA TUMSA TOH.....MERI GIRLFRIEND TUM NAHI HO CHANDNI HAI....AUR AB MAI YA PROOF KARUNGA.....
VEER TAKE A RING 💍 FROM HIS POCKET....AND MAKE IT WEAR ON CHANDNI KA HATH....BANI BECOME SHOCKED 😲.....
BANI WHILE STAMMERING" VEER YA RING TOH TUMNA MERA LIYA...."
CHANDNI HOLD VEER'S HAND ✋ AND DRAG HIM INSIDE ROOM.....
EVERYONE IN PARTY 🥳 START INSULTING BANI AND ONE BY ONE EVERYONE GO FROM THERE EXPECTED FEW BOYS.....
AND VEER FALL ASLEEP 😴......
______________________________________
NEXT MORNING 🌄.....
YOU ARE READING
ASLI GHARWALI...
De TodoWHAT HAPPENS WHEN...... A CUTE INNOCENT GIRL CHANGE INTO A BAD GIRL.... AND CLAIM ANY MARRIED PERSON TO HER HUSBAND ....... AND PROVE IT TO.... 😈 KEEP SUPPORTING.... SUGGEST THIS STORY TO UR FRIENDS.....