PART 7 BALLU WITH BANI 🤝....

222 32 6
                                    

IF U ALL VANI FANS DON'T MIND THEN U ALL ALSO CAN READ MY STORIES...
SUGGESTING ....
SUMOD IS MAGIC ...
PLEASE READ....
BCOZ I M GHUSANIG KUCH CHARACTERS WAHA KE YAHA...

LET'S CONTINUE......

AT MANDIR 🛕......

CHANDRAKALA ☹ PUT HER HAND ON MAYURI SHOULDER. MAYURI BETA MUJHA NAHI PATA KI WOH LADHKI BANI YA SAB Q KAR RAHI HAI LEKIN MAI HAMESHA TUMHARA SATH HU WOH TUMSA TUMHARA HAAK NAHI CHIN PAYEGI VEER TUMHARA HAI AUR TUMHARA HE RAHAYGA...AUR PATA NAHI ACHANAK SA BALLU AUR TAPISH KO KYA HO GAYA USKI SIDE LENA LAAG GAYE MUJHA JESAY WOH BARTAW KARTI HAI MUJHA YAKIN HAI KI WOH JARUR KISINA KISI MAKSAD SA AAYI HAI YAHA AUR US MAKSAD MAI HUMARA PARIWAR KA KOI TOH SHAMIL HAI....AUR WOH KON HAI HUM PATA LAGA KAR RAHANGAY.....KAROGI MERI MADAD PATA LAGANA MAI.....

MAYURI 😃 SMILE AND NODE IN YES....

MAYURI HUG CHANDRAKALA 🫂 WITH TEARY 👀. PATA HAI MOM JAB BHI AAPKO HUG KARTI HU ASA LAAGTA HAI WOH MERAY PASS HE HAI HAMESHA....

CHANDRAKALA 😊. TOH MAI TOH HU HE NA TUMHARI MAA JO HAMESHA TUMHARA SATH DUNGI....I PROMISE...AB CHALO GHAR CHALTA HAI WARNA PATA NAHI WOH BANI GHAR MAI AB KYA BAWAL KAR RAHI HOGI....

MAYURI GIGGLE 😃....

AND THEY BOTH LEFT FROM MANDIR🛕....

AUR IN DONO KI WARTALAB KISINA CHORI CHUPKA SUUN LI AUR WOH KISINA HAI BALWANT SINGHANIA.....

BALWANT CALL BANI 📞......

ON CALL 📞....

BALWANT 🌚. BANI BETA YA JO TUMHARI SASU MAA AUR SAUTAN JI HAINA YA DONO KO THODU SA SHAAK HO GAYA HAI...KI TUM KISI PARIWAR WALAY KA SATH MIL KAR KHICHDI PAKKA RAHI HO 😰 BETA AGAR PAKDA GAYE NA TOH PATA NAHI KYA HE HO JANA HAI....PEHLA TOH ROOM SA NIKALTI THI AB TOH GHAR SA HE NIKAL DEGI....

BANI ☺. CHILL BALLU MERAY HOTAY KAHAY KO ROTAY AUR ES CHIZ KI PLANNING TOH HUMNA PEHLA HE KARLI THINA KI AGAR KISIKO SHAAK HO GAYA TOH KYA KARNA HAI SO PLAN KA SECOND PART KO START KARTAY HAI AAPKAY BETAY KO TOH ESA SUDHARUNGI NA KI SIDHI SADAK BHI BURA MAAN JAYEGI....

BALWANT 🌚. TOH LELO ENTRY MAI BHI PAHUCHTA HU BSSS .....

BANI ☺. OKAY ....

CALL CUT ✂️...  

AT HOME 🏡....

BANI HURRLY GET READY AND START GOING OUTSIDE....

BUT SHE BUMP WITH MAYURI.....

MAYURI 😑. KAHA JA RAHI HO BANI WOH BHI FORMAL DRESS MAI......

BANI 😈. JAHA MUJHA JANA CAHIYA OFFICE  🏢  DARLING WOH KYA HAINA I REALLY CAN'T LEAVE WITHOUT GOING OFFICE AUR AAJ TOH OFFICE AUR BHI KHAAS HONA WALA HAI ....( SMRIKE )

BANI START GOING MAYURI HOLD HER ✋ HAND ....

MAYURI 😠. BANI SMRIK KYU KAR RAHI HO HNN....KYA PLAN HAI TUMHARA....

BANI 😚 ON MAYURI CHEEKS AND PUT OUR HAND AROUND HER NECK.MY DEAR SAUTAN U KNOW WHAT MERA PLAN NA ASA KUCH KHAAS NAHI HAI WESA TOH BUT HNNN...BSSS VEER KO TUMSA CHIN LUNGI AUR AAPNA BANA LUNGI DEKH LENA...

MAYURI 😡. ASA KABHI NAHI HOGA...NEVER....WOH MERA HAI SIRF MERA HAI , YA GHAR MERA HAI JIS ROOM MAI REH RAHI HO WOH ROOM BHI MERA HAI SAMJHI....

ASLI GHARWALI...Where stories live. Discover now