PART 21 . MALDIVES 🛩️...

226 39 6
                                    

SORRY FOR BEING LATE.....

AAO DEKHAY 🛩️ KA ANDAR....

VEER IS THINKING ABOUT SOMETHING.... PAR BANI THOUGHT HE IS SOUCHING ABOUT HER DEAR SAUTAN.....

BANI HOLD VEER CHEEKS AND TURN HIS FACE ON HER SIDE.... THEN SHE START BLINKING HER EYE'S CONTINUESLY.. ....

BANI😊. MERAY PYAARAY GHARWALE MAINA AAJ TAAK KISI ADAMI KO AAPNAY KHUD KA PERSONAL HONEYMOON PAR DEVDAS KI TARAH BETHAY NAHI DEKH .....AHHH EK KAAM KARO AAPNAY ES CHEHRA PAR WK PYAARI SI SMILE LAAO AUR JIS CHUDAILO KI RANI KA BAARAY MAI SOCH RAHAY HONA😠.... USSKA BAARAY MAI SOCHNA BAAND KARO .......

VEER 😅. MAI KAHA MAI KAHA SOCH RAHA HU MAYURI KA BARAY MAI...MAI TOH KUCH AUR SOCH RAHA THA ...

BANI GET UP FROM HER SEAT AND SAT ON VEER LAP😑. MY DEAR GHARWALE MAINA TOH USKA NAAM LIYA HE NAHI.... WESA ACHA PEHCHAAN TUMNA USSA .... NOW SMILE PLEASE MY DEAR HUBBY EOH KYA HAINA TUMHARI SAKAL DEKH KAR LAG RAHA HAI KI 2 SAAL PURANI SADI HUWI KADU KI SABZI KHILA DI GAYI HAI TUMHA.....

VEER 🤮. EWWWWW 2 SAAL TAAK SABZI SAMBHAL KAR KON RAKHTA HAI ......

BANI 😠. YAHA MAI TUMHARI GOUD MAI BETHI HU AUR TUM 2 SAAL PURANI KADU KI SABZI KA PICHAY PADAY HO...... PAKDO MUJHA.....

VEER TIGHTLY HOLD BANI WAIST....😊 AND SMILE......BANI PUT HER HAND ON VEER BACK NECK.....THEY BOTH R VERY CLOSE....BOTH LOOKING IN EACHOTHER EYE WITH LOVE.....

BANI CLICK THERE PHOTO SILENTLY..... SHE KISS ON VEER KA FOREHEAD AND AGAIN CLICK PHOTO.....SHE PUT HER PHONE ON HER SIT .....

BANI😊 HUSKYLY. VEEEER ......

VEER☺️. HMMMMM......

BANI☺️. I WANT ( SHE START LOOKING VEER LIPS.....)

VEER😅 . SAB DEKH RAHAY HAI BANI....

BANI🥺OVER ACTING. TUM PATI KISKE HO MERAY YA AURO KE MERA NA TOH AURO KA KYA ACHAR DAALNA HAI HUHHH MUJHE KISS CAHIYA WARNA PLAIN SA KUUD KE SUSIDE KAR LUNGI .....

VEER😵. PLAIN SE KUUD KE SUCIDE WAHHH KYA NAYA FASHION HAI AATAMHATYA KA .....

BANI 😖. NHI DOGE NA TOH MAI KISI AURKO KISS KAR LUNGI.....

VEER BE CONFIDENT 😊. JAO JAO KAROOOO .......

BANI SMIRK 😈..... AFTER SEEING BANI SMIRK VEER SMILE GET VANISHED......

VEER 😅. NAAAA NAAA ASA NA KARNA PLEASE....

VOTE PLEASE.....

ASLI GHARWALI...Where stories live. Discover now