14. Sielua myymässä

130 5 1
                                    

Livia
Istumme kaikki Aleksin työpöydän ääressä.
"Onks se nyt valmis?" kysyin stressaantuneena.
"Nii, mitä jos se on ihan surkee?" Joel jatkoi kuulostaen hyvin ahdistuneelta. "Se on loistava" Niko sanoi keskeyttäen huolehtimisen.

"Livia ja Joel voitte päättää kumpi painaa, koska te ootte selkeesti kaikista stressaantuneita" Aleksi ehdotti. Käänsin katseeni Joeliin, joka totesi: "Tehään se yhdessä" "Okei, nyt se on menoa." Laitoimme kätemme päällekkäin hiiren päälle ja laskimme kolmeen "yy kaa koo" Painoimme nappia ja pakotietä ei enää ollut. "Sielu myyty!" Joel huusi paniikin keskeltä ja purskahdin hermostuneeseen nauruun.

Flashback 2vk aikasemmin:
"Hei tyypit mulla on mahtava idea!" Porko huusi saapuessaan treenikselle, keräännyimme kaikki olohuoneeseen kiinnostuneina kuulemaan mikä tämä loistava idea oli.

Joonas käveli seisomaan keskelle huonetta.
"Meidän pitäis osallistua UMK:hon sillä meidän uudella biisillä" hän selitti hymyillen. Tuli muutaman sekunnin hiljaisuus, kun katsoimme kaikki Joonasta järkyttyneenä. "Ei vittu Porko" Niko totesi haudatessaan päänsä käsiinsä.
"Itseasiassa toi on vitun hyvä idea" Joel sanoi ja ponnahti sohvalta seisomaan. "Me saatais vitusti näkyvyyttä ja mahdollisuus levittää tätä meidän Violent pop juttua" hän selitti ja kuuntelimme tarkasti. "Toi on kyllä totta" vastasin ja pian kaikki olivat suostuneet tuohon hulluun ideaan.

Päivä toisensa perään, unettomien öiden putki kasvoi ja kasvoi, mutta biisi valmistui kovaa tahtia. Olihan meillä vain todella kova kiire.

Flashback loppuu

Nyt olimme ilmoittautuneet ja suunta oli eteenpäin. Seuraavat kuukaudet olisivat täynnä työtä, jotta voisimme vallata maailman.

Tänään 27.10. meillä olisi edessä musiikkivideon kuvaaminen. Istuimme kaikki pakussa, matkalla kohti studiota jossa video kuvattaisiin. "Okei, olemme saapuneet perille" Tommi ilmoitti kun parkkeerasi auton parkkipaikalle.

"Mua vähän jännittää" tunnustin kun kävelimme pitkää käytävää kohti pukuhuoneita. "Et oo ainut" Aleksi sanoi ja otti vaivihkaa minua kädestä kiinni, onneksi olimme joukon viimeiset joten kukaan ei huomannut sitä.

Pääsin pukuhuoneeseen ja vaihdoin päälleni mustat farkut ja mustan collegepaidan. Kävelin maskeeraajan luokse "Moi." Minulle tehtiin simppeli meikkipohja ja asuun sopiva silmämeikki, joka viimeisteltiin irtoripsillä.
"Kiitos paljon" sanoin ja poistuin huoneesta kohti paikkaa, jossa hiukseni laitettaisiin. Hiusstylisti suoristi hiukseni ja jätti ne auki, sillä siten ne kuvastivat parhaiten persoonallisuuttani.

Kävelin isoon tilaan, jossa muut jo odottelivat.
"Eiköhän aloteta" managerimme totesi ohjaajalle ja pääsimme aloittamaan kuvaukset.

Aloin soittamaan jo tutuksi tullutta kappaletta bassollani ja fiilistelin musiikkia, tästä tulisi vitun hyvä.

"Ja purkissa ois, te veditte tosi hyvin" ohjaaja huusi pöydän takaa, kun olimme saaneet biisin soitettua.

Vaihdoin vaatteeni ja lähdin suunnistamaan ulos rakennuksesta samaa matkaa Aleksin, Ollin ja Tommin kanssa. Myös Joel ilmestyi pihalle samoihin aikoihin. Mutta Nikoa tai Joonasta ei taaskaan näkynyt missään, olisihan se pitänyt arvata. "Missä ne kaks taas on?" Olli kysyi katsahtaen kelloa. "Vaikea sanoa, varmaa löytäny tiensä johonki Kiinaan" Joel vastasi turhautuneena.

Vihdoin ja viimein kaksikko ilmestyi autolle.
"Mikä kesti?" Tommi kysyi. "Me vähän niiku eksyttiin jonnekki varastoon" Joonas selitti vaivaantuneena, kun meidän muiden pokka alkoi pettää. "Että sellasta sitte" vastasin nauraen avatessani pakun ovea.

Tommi ajoi meidät koteihimme ja pääsin vihdoin nukkumaan, sillä nukkuminen oli jäänyt viime yönä vähälle kun olin ollut niin innostunut kuvauksista.

Moro, nyt sain taas luvun julkastua mistä oon tosi ylpee. Mä tein tosiaan tässä nyt sellasen tempun, että siirsin tätä bc:n osallistumista umk:hon vuodella aikasemmaks eli nyt ollaan vielä vuodessa 2019. Mä toivon et tää ei oo liian hämmentävää, seuraavaan lukuun  :)
-H

Sanoja 480

Tähdenlentoja ja unettomia öitä / aleksi kaunisvesi x livia eloharjuWhere stories live. Discover now