10. Kanapasta

121 6 0
                                    

Tw: smut, laitan ⚠️ alkuun ja loppuun

Aleksi
Olin matkalla ruokakauppaan, ajattelin kutsua Livian luokseni syömään. Mutta ongelmana oli että en tiennyt mitä ruokaa tehdä, joten päätin soittaa Ollille.

Olli: "Moro"

Aleksi: "Moikka Olli"

Olli: "Oliks sul jotai ihmellistä ku soitit?"

Aleksi: "No itseasiassa ajattelin soittaa ja kysyä, että tiedätkö mikä on Livian lempiruoka?"

Olli: "Nyt on vähä random kysymys. No Livia rakastaa kanapastaa."

Aleksi: "Kiitos paljon!"

Olli: "Mä en yhäkään tiedä mitä sä teet tällä tiedolla, mutta ole hyvä."

Aleksi: "Mä selitän joskus, nyt on vähä kiire. Heippa!"

Olli: "Moikka!"

Nyt asia oli siis selvitetty, Livia pitää kanapastasta. Se on myös suhteellisen helppo ruoka valmistaa, joten ehkä myös kaltaiseni amatööri onnistuu siinä.

Pujottelin kaupan hyllyjen välissä sinisen ostoskorin kanssa. Löysin kanaa, kermaa ja pastaa. Ostin myös muutamia muita ruokatarpeita.

"Ja se ois 22.35 euroa, kiitos." Myyjä sanoi ystävällisesti, maksoin ostokset ja suuntasin kohti vastapäätä sijaitsevaa alkoa.

Viinien valinta ei todellakaan ollut vahvuuteni, mutta löysin suosikkiani. Toivottavasti Livia pitäisi siitä myös, olihan se kuitenkin melko arvokasta. Kuinka viinipullo voi maksaa 40€?

Laitoin kauppakassit takakonttiin ja lähdin ajelemaan kohti kotia.

Pääsin kotiin ja näpyttelin heti Livialle viestin, toivottavasti hänellä ei ole muuta menoa.

Livia
Havahduin ajatuksistani kun kuulin puhelimeni kilahtavan. Aleksi oli laittanut viestiä.

Aleksi: Onks sulla tänään
mitään tekemistä? Ajattelin
että voisit ehkä tulla mun
luokse taas syömään?


Kuulostaa ihanalta. Onneks
mulla ei oo illalla mitään,
nähdään sitten <33

Tämän päivän suunnitelmat menivät siis uusiksi, mutta se haittaa yhtään. On aivan ihana nähdä Aleksia.

Aleksi
Aloitin ruoan valmistamisen. Keitin pastan ja paistoin kanat. Näyttipä ruoka hyvältä, vaikka itse sanonkin. Toivottavasti itse prinsessa pitää siitä myös.

Ovikello soi ja kiiruhdin avaamaan oven. Livia näytti taas jälleen niin upealta.

"Uuu tää ruoka näyttää hyvältä! Kanapasta on mun suosikkia." Livia sanoi innostuneena. "No toivottavasti se kans maistuu hyvälle." vastasin naurahtaen.

"Tää oli tosi herkullista, kiitos Aleksi." Livia sanoi hymyillen lämpimästi. "Ole hyvä vaan."

Istuimme sohvalla, olimme juuri saaneet jälkiruoan eli mutakakun syötyä. Livia istui ihanasti kainalossani.

⚠️⚠️
Livia
Suutelin Aleksia pitkään, jonka jälkeen aloin painaa suudelmia hänen kaulalleen. Aleksi näytti todella nauttivan tästä.

"Tuu tänne." Aleksi sanoi ja johdatteli minut makuuhuoneeseen. Istuin hajareisin hänen päälleen ja suudelmista tuli yhä intohimoisempia.

Aloin ottaa paitaani pois, kun Aleksi pysähtyi ja katsoi minuun. "Onks tää sulle ok?" Hän kysyi varovasti. Hän oli niin huolehtivainen ja ihana. "On ok." vastasin ja painoin huuleni hänen omilleen.

Aleksi riisui paitaansa ja avasin hänen vyötään. Yhtäkkiä hän kuitenkin käänsi meidät ympärilleen niin että jäin hänen alleen. "Rauhotus nyt prinsessa." Hän sanoi alkaessaan riisua hamettani ja sitten omia housujaan.

Suutelimme enää pelkät alusvaatteet päällämme. Aleksi irrottautui suudelmasta ja siirtyi painamaan suudelmia kaulalleni, rintakehälleni ja eteni pikkuhiljaa eteenpäin lopulta riisuen alusvaatteeni.

Hän katsoi minua kysyvästi ja nyökkäsin varovasti, kun hän työntyi sisälleni.

"Sä-ääh ooot niih kaunish." Aleksi sanoi hänen hengityksenä käydessä raskaammaksi.

"Säki ooth a-aivann ihanahh." Vastasin tuntien lopun lähestyvän.

⚠️⚠️⚠️

Makasimme vielä hiukan hengästyneenä Aleksin sängyllä. Hän näytti niin komealta ja oli aivan ihana.

"Sä oot tosi kaunis. Mä en tiiä miten oon saanu tollasen naisen elämääni." Hän sanoi siirtäessään hiuksiani kasvoiltani.

"Aleksi, sä oot aivan erityinen ihminen ja mä oon tosi onnekas ku oon saanu tutustua suhun." Vastasin hymyillen. Tämä oli täydellistä, vain me kaksi ja tämä kaunis hetki.

Painoin pääni Aleksi rintakehään ja suljin silmäni. "Hyvää yötä." sanoin melkein kuiskaten. "Hyvää yötä." hän kuiskasi takaisin.

Hellou, saitte vähän smuttia 10. luvun kunniaksi. Tää oli itseasiassa ensimmäinen kerta ku kirjotan smuttia, joten toivottavasti tää oli siedettävää luettavaa.
-H

Sanoja 545

Tähdenlentoja ja unettomia öitä / aleksi kaunisvesi x livia eloharjuOù les histoires vivent. Découvrez maintenant