2✯

14.7K 1.2K 319
                                    


*

*

*

Kral Jeon atının üzerinde yolculuğuna devam ediyordu.Saraydan ayrılmasının üzerinden nerdeyse iki gün geçmişti.Arkasındaki kalabalık atlı savaşçılarla ilerliyordu.

Sonbahar'ın hafifçe esen rüzgarından taktığı pelerinin dışında kalan savrulan saçları ile dik bir şekilde ileri bakıyordu.

Bir kral olarak suikaste uğraması an meselesiydi bu yüzden siyah pelerini ile son derece ciddi bir şekildeydi.

Peleriniyle aynı rengi taşıyan atının üzerinden bile yüzünün görünmesine gerek kalmayarak dışarıdan bakan biri bile siyah atından ve duruşundan tanırdı.

İki gün içinde Park İmparatorluğunun iyi durumda olmasını umdu.

İmparatoluklar arası mesafeler fazlasıyla uzundu hâliyle arkasındaki orduyla dinlenerek ilerlemesi iki gün sürmüştü.

Jeon ordusu en kalabalık orduydu o yüzdendir ki Kral Jeon ordunun yarısından fazlasını krallığında bırakmıştı buna rağmen arkasındaki ordu bile kalabalıktı.

Kendisinin krallıkta olmadığını fırsata çevirecek üst düzey rakiplere sahipti.Ki krallıktayken bile saldırılar alıyordu.Bunun için orduyu sertçe tembihleyip yola çıkmıştı.

Dakikalar sonra varacağı İmparatorluğun surlarını gördüğünde içine yayılan rahatlamayla gülümsedi.

İçinde oluşan garip duyguya anlam verememişti.Yılda iki-üç kez geldiği krallık olmasına rağmen bu sefer ki gelişinde bir farklılık vardı.

Ve Kral Jeon bu farklılığı ilk kez yaşıyordu.

*

İki yandan açılan Park İmparatorluğu simgesinin bulunduğu kapıyla Kral Jeon istifini bozmadan Kral ve Kraliçenin görüş açısına girdi.Siyah atı ve sert duruşu ile ordaki bir çok saray çalışanı hemen başlarını eğmişti.

Siyah atı ve sert duruşu ile ordaki bir çok saray çalışanı hemen başlarını eğmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kral Jeon siyahı severdi.Siyahta adeta Kral Jeon için olan bir renkti.Kral Jeon çevik bir hareketle atından inerken ordunun birazı içerdeydi çoğunluğu surların dışındaydı.

Birbirlerine doğru ilerleyen iki imparator,aralarında bir adım mesafe kalacak şekilde durup birbirlerini selamladılar.

"Krallığıma Hoşgeldiniz Kral Jeon."

Kral Jeon,babasını yaşındaki adamın ona samimiyetle gülümseyip samimi bir şekilde konuşmasına içtenlikle gülümseyip selam verdi.

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin