19✯

5.9K 674 149
                                    


*

*

*

"Kral Jeon nerede?"

Omega,geldiği yemek odasında sadece Omega Kim'i görmüştü.

Dakikalarca oda da hazırlanmış eşiyle ve misafirleriyle güzel bir yemek yiyeceğini hayal ederek hamile olmasa sekerek gideceği yemek odasında sadece omegayı görmüştü.

Kral Jeon ve Kral Kim ortalıkta yoktu ama alfası asla geç kalmaz vaktinde ya da vaktinden önce gelirdi.

Dakik ve bu konuda disiplinli olan alfa şimdi ortada yoktu ve bu hamile aç eşini kızdırıyordu.

Vücuduna yayılan tatlı sinirle yanaklarını şişirip yanındaki omegayı gülümsetirken muhafıza sormuştu.

"K-kralım bir işi çıktı,birazdan gelecek kralımız."

Başı eğik bir şekilde titrek sesiyle konuşan bedenle omega sinirden dudak büzmüştü.

Şuan ağlayabilirdi,zaten günlerdir ondan birşey saklanması eşinin çoğu zaman salgıladığı sinirli feromonlar ve şimdiden onu fazlasıyla yoran(?) bebeğiyle oturup ağlamak istiyordu.

"İşi nerede?"

Muhafız aldığı soruyla yok olmayı diledi bir kaç saniye yarılmayan yerle içine giremeyeceğini anlayınca lanet etti.

Omega,damarlarındaki kanda akan sinir tanecikleriyle sert sesiyle konuşup Omega Kim'i ve muhafızı korkutmuştu.

"Eğer nerede olduğunu söylemezsen kendini Kral Jeon'un gazabına hazırla."

Asla sert ve kaba olmayan beden bu sözlerine gözleri dolmuştu.İçindeki tatlı sinire engel olamıyordu.

"A-affedin kralım,z-zindandalar kendileri."

Titreyerek konuşan betayla omega elbisesinin kenarını eliyle topak yaptı.

İnsanları kırmaktan,üzmekten nefret ediyordu.

Yemek odasından çıkmadan önce dolu gözleriyle gülümseyerek muhafıza konuşmuş yanında ilerleyen bedenden ve muhafızdan önce şaşkınlık ardından küçük bir gülümseme almıştı.

"Üzgünüm,teşekkür ederim."

*


Kral Jeon,karşısında duvara iki elinin zincirlendiği bedene bakarken elleri sertçe bağlanmış beden ona karşılık veriyordu.

Bu saygısızlıktı,cezası büyüktü.

Kendinden büyük mertebe de bulunan birinin -kral,kraliçe,prens,prenses- gözlerinin içine bakmak doğru değildi.

Ama hareketleri sınırlandırılmış alfa bunu umursamıyordu.

Canı umrunda değildi.Zaten bu yüzden arandığını duyunca belki son kez omegayı görür diye düşünmeden saraya gelmişti.

Kral Jeon,sarayın önünde korkusuzca duran bedene kan kırmızısı gözleriyle bakarken kurdu yabancı bedeni parçalarına ayırmak için pençeliyordu.

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin