11✯ [M]

15.8K 1K 284
                                    


NOT:Bildiğiniz gibi bu bir tarihi konulu. fic.Yani içinde modern kelimeler aramayın lütfen."Bebeğim,aşkım,güzelim"gibi ya da küfür olarak "S!ktir,s!keyim.".Tarihte öyle terimler olmadığını biliyorsunuz.Herhalde Fatih Sultan Mehmet ilk seferde İstabul'u fethedemediği için 'S!ktir' dememiştir.Ya da Osman Bey,Malhun Hatun'a 'Bebeğim' dememiştir değil mi?!
O yüzden öyle terimler aramayın.😙

*

*

*


Omega bekledi atak karşısında daha sert bir karşılık alınca elinin altındaki hanboku sıkmıştı.

Dudakları kesinlikle sabaha sağlam çıkmayacaktı.

Alfa,ince beli tutuşunu sıklaştırarak dudakları arasındaki alt dudağı dişlerken boştaki elini geceliğin alt tarafından eliyle kaldırırken uzun ve geniş eli dolgun kalçanın yanağını bulmuştu.

Omega,dudağının sızlamasını umursamadan beceriksizce eşinin üst dudağını emiyordu,alt dudağını dişleyip emen ve çekiştiren alfasının aksine.

Omega,nefessiz olduğunda geri çekilmek istesede alfa dolgun dudakları talan etmeye devam etti,kendini kaybetmenin eşiğindeydi ki hanbokunu sertçe sıkan minik elle istemsede can bulduğu dudaklardan ayrılıp ıslak dudaklarını sürterek beyaz boyna inip soluklandı.

"Beni delirtiyorsun omegam."

Kalçasını okşayan elin sahibinin konuşması ile boynuna çarpan sert nefeslere ek istekli sesle inlememek için kendini zor tuttu omega.

Alfa,elinin işlevine son verip dolgun ve yumuşak kalçayı sıkmıştı.Kulağına ilişen inlemenin güzel tınısı ile hırlayıp başını gömdüğü boyunda burnunu sürterek koku bezlerinin üstünde durmuş derince koklamıştı.

Omega,belindeki kolun sıklaşması ile aralarına havanın bile geçemediği şekilde kendine yaslayan alfanın sertleştiğini hissetmişti.

Kendisi de etkilenmişti ama alfa çok sertleşmişti.

Kral Jeon,içindeki arzuya dayanamayarak kolunu ve elini çekip omegayı gelin tarzı şekilde kucağına almıştı.

Omega ani hareketle şaşırıp kollarını hızlıca alfanın boynuna dolamıştı.

Dudaklarını dişleyip sadece bir kaç adım uzaklıktaki yatağa bakmıştı.

Birazdan düzenli yatak darmadağın olacaktı.

Birazdan düzenli yatak darmadağın olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yatak bu.Şöyle düşünün etrafındaki tüyler daha saydam.Tabi açılıyorlar.)

Dizini kırarak yatağın ortasına bıraktığı omegasının dudağına öpücük bırakıp doğruldu alfa.

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin