**
*
Omega yatağında dönüp dururken heyecandan gözüne bir gram uyku girmiyordu.
Kurdu alfa için delirirken sakin kalmaya çalışıyordu.
Sanki yıllardır birliktelermiş gibiyidi kurdunun özlemi ama daha bir gündür tanıyordu alfayı.
Yatağında sırtüstü yatıp ellerini göğsüne koyup alfanın içinde olduğu hayaller kurmaya başladı.
Üç gün sonra evleneceklerdi ki düğün Park krallığında olacaktı.Jeon krallığında ayrı bir düğün olacağını bildirmişti annesi.
Her ne kadar gerek olmadığını düşünsede Kral Jeon bu konuda kararlıydı.
Düğünden sonra mühürlenme ve eşleşme olacaktı.
Omega prens yeryüzündeki en güçlü krallığın omega kralı olacaktı.
Belki aylar sonra yavruları olacaktı.
Omega yavru konusunu düşünürken aklına eşleşme gelince ellerini yüzüne kapatıp ayaklarını yatağa vurarak tepinmeye başladı.
"Tanrım,çok utanmazım."
Kendi kendine sızlanıp ayaklarıyla yaptığı hareketi durdurdu.
Alfaya çok çabuk bağlanmıştı.
Gerçekten alfasının yanında geçirdiği kısa vakitte bile heyecandan bayılma tehklikesi geçirecekti.
Omega,düşünceleri ile uykuya dalmıştı.
Yaklaşık yarım saat sonra saçlarında hissettiği dokunuşlarla mayıştığını hissetmişti.
Etrafını saran ıslak toprak feromonları ile kurdu rahatlıkla mırıldanmıştı.
Ama hemen sonra aklına peçesiz ve saçındaki dokunuşların sahibini bilmediği gelince korkarak gözlerini açtı.
"Şşşhh korkma omegam benim."
Kral Jeon,sıçrayarak uyuyan omegasına hızlıca kollarını sarmıştı.
Omega alfası olduğu için sevinirken şaşkınlıkla kalakalmıştı.
Bide utançla çünkü şuan gecelikleydi.Ve evet gecelik biraz açıktı.
Kral Jeon,yavaşça geri çekilirken gözlerini bembeyaz ve pürüzsüz omuzlaradan zor alarak yeşil gözlere çıkardı.
Eş zamanlı olarak elleri dağılmış sarı saçlara uzanmıştı.
"Uyandırdığım için affet omegam,kokunu özledim."
Alfa'nın açık sözlülüğüne utanarak başını eğmişti omega.
Hala uyku sersemiydi ve fazla feromon salgıladığını farketmemişti.
Alfa kurt hırlamamak için kendini zor tutarken omega azda olsa kendine gelmiş feromonlarını kontrol altına almış ve yatağın ucundaki geceliğin üstünü alıp gitmişti.
Böylece açıkta kalan teni kapanmıştı.Alfa rahatlamıştı.Omegası gerçekten ona iyi gelmiyordu.
"Ş-şey bahçede sizi bıraktığım için affedin kralım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht [JİKOOK]
FanficJeon imparatorluğunda sekiz yıldır hüküm süren Alfa Kral Jeon'un ülkesinin bir omegası ve veliahtı yoktu. Bu düşman imparatorluklar adına savaş için yeterli bir gerekçeydi. -@jeonmingukkie'ye ithaf edilmiştir♡- 3.Jikook👑 1.Omegaverse👑 1.Namjin👑 1...