9✯

12.2K 1K 459
                                    


*

*

*

Omega,yavaşça doğrulduğu yatakta sırtını yatak başlığına yaslayarak etrafa bakındı.

Bir kaç saat önce kraliçenin her detayına kadar anlattığı odada sohbetlerinden sonra öylece uzandığı yatakta uyuyakalmıştı.

Hamama gidecek ya da elbisesini değiştirecek gücü kalmamıştı.İlk uzun yolculuğu onu gerçekten yormuştu.

Yataktan kalkarak odada bulunan küçük bölüme ilerleyip elini yüzünü yıkamıştı.

Ardından odaya geri dönüp eşyalarının arasından bir hanbok alarak giymek için üzerindekileri çıkarmıştı.

Daha hiçbirşey yapmamışlardı haliyle eşyalarını bile yerleştirmemişti.

O yüzden eşyaları hala bir köşede kapalı halde duruyordu.

Hızlıca üzerine geçirdiği hanbok ile çıkardığı kıyafetleri toplamıştı.

Dağılan saçlarını eli ile düzenlerken çalan kapı ile komut vermişti.

İçeri giren beta muhafız omegaya bakmadan eğilip konuşmuştu.

"Kral Jeon,sizi çağırdığını söyledi kralım."

Betanın hitabıyla kurdu gururla uluduğunda onaylamıştı.

Beta muhafız,omegadan iki adım önde ve sağda ilerlerken omega etrafına bakıyordu.

Jeon sarayı büyük bir mimarlıkla tasarlanmıştı.

Nerdeyse yer yerde detaylandırılan altın varaklarla büyük bir görsellik gözlere çarpıyordu.

Omeganın sarayı bilmemesi üzerine önden yol gösteren beta eğer başka bir zamanda önde olsaydı çoktan zindanın en ücra yerine sahiplik yapmış olurdu.

Daha ilk saatlerden Kral Jeon tüm sarayı uyarmış ve tembihlemişti.

Tabi,güzel omegası yorgunluktan uyumakla meşguldü.

Omegaya bakmak için odasına gittiğinde ki-her saniye yanında olmasını istiyordu-yatağın üzerinde uyuyan bedeni hayranlıkla dakikalarca saçlarını okşayarak ve sarı tutamlara minik öpücükler bahşederek izlemişti.

Ardından minik bedeni hafifçe rahatsız etmeden kucaklayıp başını yastığa yerleştirip üstünü örterek yanağını öpmüştü.Omega kıpırdansa da uyanmamıştı.

Omega kıpırdansa da uyanmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin