21✯

6K 684 255
                                    

Merhabaa~💕

Jimin,ağır bir hamilelik geçirecek ikinci ayında olmasına rağmen fazla etkileniyor,bu yüzden bir prensin zindana düşüp saatlerce dövülmesine duygusal yaklaştı.

Jungkook'un bir prensi aşık olmasına karşın alfasına teslim olup dövdürmesi mantıklı değil,o yüzden suçlu.Dövdüğünde aşkı azalmıyor ya da bitmiyor.

Buna ek Jimin'den saklaması ve ilgilenmemesi Jimin'i böyle davranmaya itti ayriyeten o kral.

İkisinide üzeceğim biraz ve Jimin zararlı Jungkook yaralı çıkacak.


*

*

*

Omega,başını koyduğu yerin sertliğiyle rahatsız olurken gözlerini araladı.

Odayı dolduran güneşle bir kaç saniye kendine gelmeye çalıştı.Aylak bakışları yattığı yerde sabitlenirken eşini gördü.

Yükselip başını esmer tenin parlağı boyna gömdü.

Buna ihtiyacı vardı.İçindeki karmaşıklık çok fazlaydı.

Eşinin yan dönüp onu daha da kendine çekmesiyle dudak büzdü.Bunu özlemişti.

Bulanan midesiyle eşini rahatsız etmeden yataktan kalkıp lavaboya kısmına gitti hızlıca.

Birkaç dakika sonra boğazındaki yanma,ağzındaki iğrenç tadla gözyaşları usulca akmıştı.

Açılan kapıyla o yöne bakınca eşinin endişeli haliyle yanına gelip kollarını bedenine sarmasını izledi.

"Geçecek omegam,ağlama lütfen."

Kollarını saramadı alfasına aklına dün olanlar dolmuştu.Alfa karşılık alamamasına üzülürken eşini çok kırdığını anladı.

Geçen dakikalardan sonra alfa eşini hamama götürüp güzelce yıkamıştı.

Havluya sardığı eşini pamuk gibi yumuşacık görüntüsüyle yatağın ortasına bıraktı.

Kurulanmasını beklerken hamama gidip yıkandı.

Odaya geldiğinde çoktan kurulanıp giyinmiş eşini gördü.Toplanmış yatağa bakıp iç çekti.Omeganın yapmasını istemiyordu.

Bir kaç dakika da giyinip omeganın yanına adımlayıp kollarına hapsetti.Karşılık alamamıştı bu onu üzmüştü.

"İyi misin?Bir yerin ağrıyor mu omegam?"

Omega Jeon,kendini güvenli kollar arasında huzurlu hissederken mührüne sürten burunla bedenine yayılan toprak kokusuyla gülümseyip eşinin onu kokusuyla mühürlemesini hissetmişti.

"İyiyim alfam."

Geri çekilip zoraki gülümsedi,vücudu hafiflemişti daha iyi hissediyordu.

"Açsanız,aşağı inelim olur mu?"

Omega,eşinin elini tutacağı sırada elini vermemesiyle alfa kırılmıştı omega ise kötü hissediyordu.

Konuşmak için ağzını açan alfa kapını hızlıca çalınmasıyla eşinden bakışlarını çekip içeri gelmesi için komut verdi.

İçeri giren muhafız ikiliye bakmadan eğilip konuştu.

"Kralım zindandaki tutuklu ve bekçi muhafız kaçmışlar."

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin