15✯

11.1K 830 387
                                    


*

*

*

Omega,kendisine sıkıca sarılmış bir eli karnını okşayan diğer eli belinden tutan eşine sarılarak yanaklarının ıslanmasına izin verdi.

Boynundan aşağı inen ıslaklıkla eşinin ağladığını anlamıştı.Şaşıramayacak kadar mutluydu.

Şuan ikili bulutların üzerinde gibiydi.İçlerini dolduran sımsıcak hissiyat ile mutluluktan bayılacak gibiydiler.

"M-minnettarım sana.Önce eşim oldun şimdi ise bana veliaht vereceksin omegam."

Omega duyduklarıyla kurdu çığlık çığlığa sevinçe ulurken gülümseyerek başını alfasının göğsüne gömdü.

"B-bende minnettarım Kralım."

Kral Jeon,Park krallığına yardıma gidip hayatı boyunca çektiği sert duvarları-kraliçe ve veliaht-yıkmasına sebep olan ona aşkı tattıran,kalbini hızlandıran omegasını bulduğu için minnettardı.

Omega Kral,iki yıl boyunca mahkum olduğu peçeden onu özgür kılan iliklerine kadar sevgiyi,aşkı hissettiren ön yargılarına rağmen-veliaht için mühürleneceğini düşünmüştü-alfasına bir şans tanıyıp yıllardır kraliçesiz olan Jeon krallığına Kral olup şuan veliaht vereceğine minnettardı.

Kral Jeon,kendine şaşırmıştı.Sesi titreye titreye ağlamayalı sekiz yıl olmuştu.Son kez'B-babam ölmedi a-anne.'diyerek annesinin dizinde ağladığını hatırlıyordu.

Sonrasında sert mizaçlı,acımayan hırslı Kral Jeon doğmuştu.

Sekiz yıl boyunca devam ettiği karakterini omegası tek çelse de değiştirmişti.

Eşine bir kez daha aşık olmuşken karnındaki eli hala gezdiriyordu.

Geri çekilip eşinin tombul yanaklarını elleri arasına yapboz parçası gibi yerleştirip dudaklarına uzandı.

Tutkuyla yavaşça birleşen dudaklarla omega ellerini eşinin göğsüne koyup karşılık verdi.

Eşinin alt dudağını şehvetle emmesine ağzını aralıyarak karşılık vermiş üst dudağını kavramıştı.

Alfanın yanağını okşayarak minnettarlığını,teşekkürlerini aktarıyormış gibi öpmesine gülümsemişti.

Onu çok güzel seviyordu.

Bir kaç dakika sonra nefessiz kalan omega geri çekilirken alfa tombul yanaklardaki ıslaklığı silip alnını eşinin alnına yasladı.

İkili birbirlerine gülümsemelerini sunarken omega iç güdüyle elini yine karnına indirmişti.

Hızla açılan kapıyla omega irkilirken alfa sesini ayarlayamamıştı.

Kim Kralın odasına böyle girmeye cesaret ederdi!

"Hangi hadsiz oda-"

"Oğlum bağırma!Jimin~"

Ana kraliçe dakikalar önce duyduğu haberle kendini oğlunun odasında bulmuştu.

Ona bağıran oğlunu kaşlarını çatıp azarlarken oturan omegaya hemen gülüp kolların açarak sevinçle şakıyıp sarılmıştı.

Omega en az kendileri kadar heyecanlı olan kadına karşılık vermiş daha iyi sarılmak için ayağa kalkmıştı.Hesaba katmadığı birşey vardı.

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin