**
*
"Kral Jeon."
Jimin,yukardan baktığı bedeni yumuşak sesiyle düzelttiğinde karşındaki alaylı bir kıkırtı bıraktı.
"Zorla Kral olan Jeon?"
Tek kaşını kaldırarak sorduğunda omeganın kaşları hafif çatılmıştı bilinmeyerek.
"Neden öyle söylediniz?"
Karşındaki yabancı,kötü,hayduz,hırsız,düşman olsa da -değildi- saygı çerçevesinden çıkamadı.
Prens,istifini bozmadan sakince soran omegaya gülümsedi.Niye böylesine masumdu ki?
"Kral Jeon,seni veliaht için kral yaptı-"
"Yanlış düşünüyorsunuz,size bunu düşündüren nedir?"
Omega,duyduklarıyla sinirlendiğini hissetmişti.Lafını kestiği adamın yüzündeki şaşkınlık barizdi.Ama şaşkınlığı çabuk geçmişti ki yanıtladı.
Bakışlarını düşünür gibi pasaklı,kirli zindanda gezdirip alayla konuştu.
"Hmm...şöyle ki sekiz yıl boyunca yalnız olan kalpsiz kral birden mühürlenip halkına veliaht takdim ediyor?"
Sorar gibi konuştuğunda omega kalpsiz kısmına sinirlenmişti.
Alfası ona sevgiyi iliklerine kadar hissettiriyorken karşınızda ki adam ne söylüyordu.
Bakışlarını üzerindeki gezdirdi,yırtılmış kıyafetler morarmış bacakları tozlanmış saçlar kanlı yüzüyle üzülmüştü.
Ama bu güzel çehresini kapatamamıştı.
Omega gülümseyip -prens kesinlikle iyi değildi- onu cevapladı.Her zaman sıcak yaklaşırdı ortamın birden tartışmaya açık olmasını sevmezdi.
"Dedikleriniz size ne düşündürüyor bilmiyorum ama benim alfamla aramdaki izdivaç kesinlikle zoraki değildi bayım."
Prens,duyduğu hitapla üzülürek nefes alırken omeganın açıklama yapmasına ve saygı tabirine şaşırmıştı.
"Ama siz onu hemen kabul etmiş olamazsınız,o sizi zorlamıştır."
Omega Jeon şaşırmıştı.Eşi hakkında böyle düşünmesi üzücüydü.
Karşısındaki beden böyle düşünüyorsa halka ya da düşman imparatorluklar ne düşünüyordur diye düşünmeden edemedi.
Yerdeki kirliliği umursamadan sürten elbisesini tutup prense adım attı.
Alfanın kalp atışları mühürlü ve hamile omegaya hızlanırken utandı.Bu hoş değildi.Hemde hiç...
"Sizin gibi düşününce aniden mühürlenmemiz böyle anlaşılması normal.Ama yanlış biliyorsunuz,bizim kurtlarımız eşleşti önce..."
Alfa duyduklarıyla kırgınlıkla şaşırmıştı.Ne yani omegası zorla evlendirilmemiş miydi?
"...alfam beni asla zorlamadı,ben istedim.Onunla mühürlenmeyi,evlenmeyi,yavrusunu taşımayı ben istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht [JİKOOK]
FanficJeon imparatorluğunda sekiz yıldır hüküm süren Alfa Kral Jeon'un ülkesinin bir omegası ve veliahtı yoktu. Bu düşman imparatorluklar adına savaş için yeterli bir gerekçeydi. -@jeonmingukkie'ye ithaf edilmiştir♡- 3.Jikook👑 1.Omegaverse👑 1.Namjin👑 1...