28✯

6K 641 127
                                    


*

*

*

"An-ne~"

Omega derin nefes alıp gülümsedi onu etkilemeye çalışan deltaya.Yatağın üzerine koyduğu küçük hanboku eline aldı.

Bugün Jeongsan'ın birinci yaş günüydü.

Özel tasarlanmış küçük hanboku oğlunun kolundan geçirirken delta belki etkilenir giydirmez diye düşünerek tatlı bakışlar atarak genişlettiği gözleriyle sevimlice konuşuyordu.

Kral Jeon,ne kadar istemese de annesinin bunun bir gelenek olduğunu vurgulaması üzerine az katılımlı bir kutlama hazırlanıyordu Jeon sarayında.

"Hayır Jeongsan,etkilenmiyorum.Bu kıyafetleri giymelisin baban senin için özel olarak diktirdi."

Minik omuzlarını kaldırıp indiren delta dudak büzerek karşı çıktı.Babasından bahsedilince etrafa attığı dikkatli bakışlarla omeganın sesini duydu.

Hayret bugün omeganın dibinde değildi,onu çıldırmak için dolgun dudakları kasten öpmeyecekti.

"Baban şuan çalışıyor Jeongsan-ah,burada değil."

Oğlunu anlayan omega dikkati dağalan bebeğine kıyafeti giydirip düğmelerini kapatmıştı.

Kapattığı düğmelerle arkasında dönüp küçük kemeri komidinin üzerinden aldığında önüne dönmesiyle ağzı açık kalmıştı.

Jeongsan,tüm düğmeleri açmış yatakan emekleyerek kaçmaya çalışıyordu.

Kahkaha atan omega ayağa kalkıp hızlıca deltayı yaklayarak dizine oturttu yatağa oturarak.

"Yaramaz bir bebeksin Sannie~"

Oturduğu dizde isyan ederek başını omeganın göğsüne vurdu birkaç kere.Yakın durduğu göğüsle soluduğu kokuyla gözleri parlarken ellerini omeganın göğsüne sürttü.

"Mem~"

Kısa beden,sabah emzirdiği deltanın şuan saatin öğleyi geçmesiyle açıktığını anlayıp iç çekerek göğsünü açıp deltanın yeni çıkan dişleriyle adeta yapışmasını izledi.

Ağzından minik bir tıslama kaçarken gülümseyip minik bedenin saçlarını okşadı.

İlgiye boğulan ve ağzındaki tatla delta tatlı tatlı sesler çıkarırken kalkan kollarını pek takmamıştı.

Dizlerine oturmuş karnını doyurarak ayaklarını sallayan oğlunu giydirmişti omega.

Açılan kapıyla hızlıca oraya dönerken göğsünü kapatmıştı.

İçeri adımlayan eşiyle gülümserken mızmızlanıp göğsüne elleriyle tırmalayan deltayla tekrar açtı tenini.

"Şuna bak hiç doymuyor~"

Kılıcını ve birkaç parşömen kağıdını masaya bırakıp ailesinin yanına ilerledi.

"Hazırlıklar tamamlandı mı kralım?"

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin