17✯

8.1K 744 360
                                    

*

*

*

-1 hafta sonra-

Alfa,elinin altındaki kıpırdanmayla gözlerini açtı.

Yanında sıkıca sarıldığı eşinin yüzünü buruşturduğunu görünce doğrulup sarı tutamları geriye taradı.

Bir kaç saniye sonra omega,gözlerini açıp yataktan hızlıca kalkarak lavaboya koştu.

Son günlerdir mide bulantıları,kusmaları sıklaşmıştı.Yediği lokma midesine ulaşmadan geri çıkıyordu.

Alfa yorgunlukla peşinden gidip yüzünü yıkayan bedenin sırtını okşamıştı.

Omega yüzünü kuruladıktan sonra eşine dönüp beline sarılarak göğsünde ağlamaya başlamıştı.

Zaten olur olmadık yerde ağlayıp,gülmesi,kızması bir haftada daha iyi anlamıştı Kral Jeon.

"Boğazım acıyor alfam."

Eşinin bu kadar yorulması,şimdiden bu kadar acı çekmesi canını yakıyordu alfanın.

Feromonlarını yayıp eşini yavaşça kucağına alıp odaya geldi.

Yavaşça yatağa yatırdığı eşinin ıslanmış saçlarına,yanaklarına,boynuna en sonunda eğilip ince geceliğin üstünden karnını öpüp yatıştırıcı bir sesle konuştu.

Bu sırada minik elleri ellerine hapsedip öptü.

"Omegam,biliyorum bebeğimiz seni yoruyor,dinlenmelisin tamam mı?Çalışanlardan sana sıcak birşeyler yapmalarını isteyeceğim."

Kısa beden,eşine gülümseyip başını sallarken alfa tuttuğu elleri bırakıp ayağa kalktı.

Omega hemen elini karnına yerleştirirken eşinin odadan çıkışını izledi.

Bir hafta öncesinde alfa eline ulaşan mektupla deliye dönmüş herkese bunun kimi gönderdiğini bulmaları için emirler yağdırmıştı.

Omegasına birşey belli etmemişti.

Herkesi tembihlemişti sıkı sıkıya.Ana Kraliçe saraydaki endişeli çalışanlara sorsada cevabı alamamıştı.

Ertesi gün omeganın ısrarı üzerine anne babasıyla yeni bahçesinde eğlenerek çiçek ekmişti.

Kral Park oğlunun tatlı hallerine ne zaman kapıldığını ve elindeki küçük küreği tuttuğunu anlamamıştı.

Aynı şekilde Ana Kraliçe ve Kraliçe Park fideleri ne zaman suladıklarını anlamamışlardı.

Omega Kral tatlı haliyle herkesi etkisi altına almış.

Yorulduğunda ise terlemiş sarı saçlarını geri tarayarak elini henüz olmayan karnının üzerine koymuştu.

Çalışma odasında aldığı mektupla çılgına dönen Kral Jeon,Kim krallığına mektup yazarak pencereye çıktığında bu görüntü karşısında sımsıcak olmuştu.

Kral Park'a gülmeden edememişti.

Sonradan alfanın bastıran kızgınlığıyla omega saatlerce ağlamıştı.

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin