*
*
*
"Omegam,derin nefes al."
Bir eli yatağın başına bağlanılmış kumaşı sıkarken diğer eli eşinin elinin kırarcasına sıkıyordu omeganın.Eşini duymuyordu çektiği acılar arasında.
Ana kraliçe içi parçalanırcasına bağıran bedenin sırılsıklam olmuş saçlarını arkaya taradı.
"Hadi oğlum sık dişini."
Bir,iki,üç...
Kaç saatti bu çığlıklar saraya hakimdi.
Kral Jeon'un beraberinde getirdiği omega ebelerle kimse zamanın farkında değildi.
Odanın kapısı bir an bile durmuyordu içeri girip çıkan omegalar omeganın bu haline üzülerek yardım ediyorlardı.
Omega öleceğini hissediyordu,bu acı neydi böyle bacaklarının varlığını unutalı saatler olmuştu.Belden aşağısını yokmuş gibiydi.
Karnında günlerdir hareket eden bebeği onu sömürürcesine hareket ederken neden babasını bu acıdan kurtarmıyordu.
Gelen sancıyla çığlık atıp eşinin elini sıkarken şişmiş karnını aşağı sıvazlayan Haneul irkilmişti.
(Bildiğimi yazacağım fazla şey etmeyin lütfen.)
Kral Jeon,elinin bağıracak derecede sıkılmasıyla dolu gözleriyle eşinin acılı yüzüne baktı.
Feromonları eşi için yayıp yanına çökmüşken elini okşamaya koyuldu.
"Omegam güzel eşim,bebeğimiz için dayanmak zorundasın."
Omegaya ne zaman işin sonunda bebeğini kucağına alacağını hatırlatırsa acısına rağmen gözyaşları içinde gülümseyen eşinin dayandığını farkediyordu alfa.
Arda arda gelen keskin acılarla tahriş olan boğazını daha da zorladı.Ardından eşine bakarak başını sağa sola sallayarak güçsüzce yastığa bıraktı.
"O-olmu-ah yor!"
Umutsuz ve tükenmişlikle acıyla fısıldadığında alfanın eli ayağı boşalmıştı.
Aylardır aklından çıkmayan şeuler patlak verirken korkuyla akıttı gözyaşlarını.
Eşinin ölümünü düşünmek bile istemiyordu.Hayır,hayır.
"O-oluyor,omegam birazcık daha bizim için...benim için."
Omega ağlayarak söylediklerini dinlediği eşiyle çığlığı bastı.Karnını yarmak isteyen bir hareketti bu.
"Kralım lütfen biraz daha dayanın yoksa ikiniz içinde tehlikeli olur."
Haneul korkuyka dile getirdikleriyle alfanın ağzından kaçan hıçkırık omegaları şaşırtmıştı.
Acımasız,kalpsiz Kral neredeydi de bu elinden oyuncağı alınmış çocuk gibi ağlayan adam vardı.
"Hayır!Hayır seni kaybedemem buna dayanamam bunu bana yapamazsın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht [JİKOOK]
FanficJeon imparatorluğunda sekiz yıldır hüküm süren Alfa Kral Jeon'un ülkesinin bir omegası ve veliahtı yoktu. Bu düşman imparatorluklar adına savaş için yeterli bir gerekçeydi. -@jeonmingukkie'ye ithaf edilmiştir♡- 3.Jikook👑 1.Omegaverse👑 1.Namjin👑 1...