16✯

8.9K 756 367
                                    


*

*

*

Omega,dakikalardır karnını okşayan elle gözlerini açtı.Bir kaç dakika önce uykusu ağır geldiği için tekrar uyusada artık uykusu açılmıştı.

Yavaşça arkasına dönüp ona arkadan sarılan eşinin yüzüyle karşılaşırken karnındaki el arkadan beline sarılmıştı.

Kral Jeon,uykusunun en derinliklerindeydi.

Ama alfa benliği yavrusu taşıyan omegayla uyuyan bedeni kullanarak temas etmişti.

Bebeklerini taşıyan düpdüz karnı okşamıştı.

Omega mutlulukla mırıldanırken alfanın göğsü gururla dolmuştu.

Omega,uyuyan eşinin izlerken gülümsedi.Şişmiş dudaklarını ıslatırken minik elini karnından çekip siyah perçemleri geriye taradı.

Şişmiş dudaklarını ıslatırken minik elini karnından çekip siyah perçemleri geriye taradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Saçlar siyah,yastıkta Jimin okey?)

Alfasının yüzündeki mayhoş gülümsemeyle göğsüne doğru daha çok sokuldu.

Son haftalarda kokusuna muhtaçtı daha fazla solumak istiyordu.Çok daha fazla...

Onu rahatlatıyordu.Mutlu ediyordu daha fazlasını istiyordu.

Dakikalar boyunca ezberlemek istercesine eşinin simasını izledi omega.İçine huzur dolmuştu...

Kral Jeon,kaşlarını çatmıştı uyku sırasında eşinin belindeki eli birşey ararcasına oynarken omega dudağını dişledi.

Alfa,bilinçsizce eşini sırt üstü yatırarak tekrar elini karnına koydu ve eylemine devam etti.

Kısa beden bayılmamak için gözlerini kapatıp bir süre sonra gülümseyerek açtı.

Kral Jeon'un kaşları gevşerken şefkatle aşağıya eğilmişti.Alfası şuan çok mutluydu.

Kral Jeon,kıpırdanarak elinin duruşunu bozmadan iri gözlerini araladı.

Bir kaç saniye kendine gelmek için yukarı baktı,ardından gözlerini odasında gezdirdi.

Uyanık eşini görünce gülümseyip dirseğinin üstünde doğruldu başını eline yaslarken diğer elinin pozisyonuna bakıp gülümsemesini genişletti.

Bu harika bir duyguydu...

Uzanıp eşinin dudaklarına kuru dudaklarından dolayı yumuşak bir öpücük bırakırken omeganın yanakları rengini almaya başlamıştı bile.

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin