**
*
-4 yıl sonra-
"Ana kraliçem,annem nerede?"
Yaşlı kadın beş yaşındaki torununun ona saygıyla hitap etmesine gülümserken oğlunun saçları gibi simsiyah olan saçları okşadı.
"Bana öyle seslenme güzel oğlum,annen babanın yanına gitti."
Jeongsan,başını sallayıp tek kaşını oynattırken hala omegayı kıskanmasına engel olamıyordu.
Annesiydi bir kere!
Elindeki babasının bir hafta önceki doğum gününde hediye ettiği tahta kılıcı alarak ayağa kalktı.
Bahçede oturmuş babaannesi birşeyler örerken o ise antremanda izlediği babasını taklit ederek manevralar yapıyordu.
Şimdiden çok iyi bir yönetici olacağını adeta tutumlarıyla gösteren delta kılıç çalışmalarına çok meraklıydı.
Boyu babasının dizini geçmese de ona meydan okumaktan çekinmiyordu.
Neden çekinsin,annesini alıp vermiyordu!
Anne,evet omega ne kadar çabalasa da veliaht prens ona anne demekten asla vazgeçmemişti.
Anneydi o.
(İdolleri cinsiyetsizleştirmeyin diyenin ağzına çakarım yeminlen😊)
Kral Jeon,eşinin odalarına çağırmasıyla yıllar önce taktırdığı ikinci kilitle kapıyı kilitlemişti iki yerden.Özel birşeyler yapacaklarını düşünmüştü ama mevzu önemliydi.
Delta asla rahat bırakmıyordu ikiliyi.Vazgeçmeyecekti de.
"Babaanne bak,babam gibi yapıyorum!"
Bağırarak sevinçli bir gururla konuştuğunda yaşlı kadın başını kaldırıp karşısında sanki biri varmış gibi tahta kılıcı savuran çocuğa gülümsedi.
"Aferin Jeongsan,gerçekten öyle yapıyorsun."
Gururla gülümseyip göğsünü kaldırdı delta,övülmeyi severdi -omega babası alıştırmıştı- ve hayatı boyunca övünecek şeyler katacaktı ismine.
Bunun şuanda bilincinde olacak kadar akıllıydı.
Birgün,beraber antreman yaptığı,sefere çıktığı -omeganın ömründen üç yıl gitmişti- eğlendiği,tatlı tatlı atıştığı babasının oturduğu yere -tahta- oturarak ikisinin gururunu okşayacaktı.
Tahtı görmüştü,hatta oturmuştu ve hatta uyumuştu.
Evet,bir kere tahtta uyuyakalarak sarayı ayağa kaldırmıştı.
Henüz üç yaşındayken onu öğle uykusuna yatırmak için yatağa giren omega babası yorgunluktan uyuyakalmıştı.
O ise bundan faydalanarak yataktan sürüklenerek inmiş paytak paytak odadan çıkarak hole girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht [JİKOOK]
FanfictionJeon imparatorluğunda sekiz yıldır hüküm süren Alfa Kral Jeon'un ülkesinin bir omegası ve veliahtı yoktu. Bu düşman imparatorluklar adına savaş için yeterli bir gerekçeydi. -@jeonmingukkie'ye ithaf edilmiştir♡- 3.Jikook👑 1.Omegaverse👑 1.Namjin👑 1...