**
*
Kral Jeon iki yandan açılan kapı ile içeri adımladı.İçeri girdiğin Kral Park ve Kraliçe Park'ı gördü.
Ortamda bulunan uzun masa ve üzerinden çeşit çeşit yemeklerle donatılması gözleri doyurmaya yetmişti.
"Buyrun Kral Jeon.Masamıza misafir olduğunuz için müteşekkiriz."
Kral Park'in sesi ile başını sallayıp masanın bir ucuna oturdu.
Kral Park'ta karşısına otururken Kraliçe Park yan tarafa eşine yakın yere oturdu.
Hafif sohbetli geçen yemek kapının açılması ile bölündü.
Gelen muhaffız eğilip Kral Park'ın tarafına ilerledi.
"Kralım,Prens Park bir süre önce bahçeye çıkmıştı.Bildirmemi istemiştiniz."
Kral Park,el işreti ile muhaffızı göndermişti.
Ardından kaşlarını çatarak dirseklerini masaya yaslayıp ellerini birleştirdi.
Kraliçe Park tedirgince eşine bakarken,Kral Jeon adeta bir şok dalgasındaydı.
Park İmparatorluğunun bir prensi mi vardı?
Ardından Kral Jeon sessizliğe daha fazla dayanamamış sessiz ortamı bölmüştü.
"Kral Park sorun nedir?"
Kral Park,duyduğu sesle hızlıca karşısına bakıp ardından eşine gergince bakmıştı.
Masaya göz gezdirip zoraki gülümsemişti.
"Kral Jeon isterseniz bahçe de konuşalım.Yemekler bittiğine göre."
Kral Jeon,hafifçe bir baş sallamayla masadan kalkıp Kral Park ile bahçeye giden koridor da ilerlemeye başladılar.
Kral Jeon'un aklı hâla Prens Parktaydı.Nasıl bilmezdi?
Sonunda geldikleri bahçede ikram edilen içkilerle iki kral elindeki kadehlerle manzaraya baktılar.
"Bir prensinizin olduğunu bilmiyordum."
Kral Jeon,bu konuya sebepsizce sinirlenmişti.
Kurdu rahatsızlıkla mırıldanırken yanındaki adama bakmıştı.
Adamın korktuğu her halinden belliydi.
"Kimse bilmiyor Kral Jeon."
Kral Jeon içten içe sinirin damarlarında gezindiğini hissediyordu nedenini bilmiyordu bu onu daha da sinirlendiriyordu.
Bir konunun uzamasını sevmezdi hemen tek seferde anlatılmasını isterdi.
Ama yanındaki adamın kesik kesik anlatması onu sinirlendirmeye yetiyordu.Sabırsız olmayı o seçmemişti.
"Oğlum bir omega Kral Jeon.Lütfen yanlış anlamayın oğlumu statüsünden dolayı saklamadım onu canımdan çok seviyorum.Benim her şeyim.Ama korkuyorum,onu koruyamamaktan çok korkuyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht [JİKOOK]
Fiksi PenggemarJeon imparatorluğunda sekiz yıldır hüküm süren Alfa Kral Jeon'un ülkesinin bir omegası ve veliahtı yoktu. Bu düşman imparatorluklar adına savaş için yeterli bir gerekçeydi. -@jeonmingukkie'ye ithaf edilmiştir♡- 3.Jikook👑 1.Omegaverse👑 1.Namjin👑 1...