İyi Okumalar Manolyalarım🌸💗*
*
*
"Kralım,hamam hazır."
Eğilerek konuşan omega çalışanla başını sallayıp küçük omega oğlunu dikkatlice kucağına aldı.
"Teşekkür ederim,kapıyı açar mısın?"
Hamama giden kapıyı gösterdiğinde çalışan hemen başını sallayıp kapıya ilerledi koşan adımlarla.
O sırada sarıldığı örtüden ellerini ve çığlak ayaklarını çıkarmış sallayan küçük omegaya gülümsedi sarışın beden.
Omega prens Jeon Minsung.
Çıplak bıraktığı sadece pamuklu bir örtüye sardığı bebeğiyle kapıyı açan çalışanın yanından geçmeden önce beşikte uyuyan kızına baktı.
Gayet rahat ve huzurlu uyuyordu minik alfa.
Alfa prenses Jeon Minseo.
Henüz beş aylık olan ikizler kesinlikle birbirlerinin zıttıydı.
Annesinin göğsünde uyuyan Minseo'nun aksine ondan beş dakika sonra doğan ikizi Minsung ya ılık bir yıkanma ya da alfa babasının feromonlarını soluyarak uyuyordu.
Ama şuan sarayda hatta krallıkta olmayan Kral Jeon ile tek seçenek vardı,ılık bir yıkanma.
Kral Jeon,Park krallığının yakınlarında bir isyanla beş aylık dünya güzeli bebeklerinden ve eşinden ayrılmak istemese de zorunda olduğu için gitmişti,altı yaşında ısrarcı ve hırslı delta oğluyla beraber.
Jeongsan,son ayların tüm seferlerine ve kontrollerine babasıyla beraber gidip omeganın diken üstünde olmasını sağlıyordu.
Omega Jeon,ne kadar küçük diye karşı çıkmak istese de Jeongsan omegayı bir şekilde(!) ikna edip gidiyordu.
Dört gündür sarayda olmayan ikiliyle omega üzgündü ama yatağında misafir ettiği iki bebeğiyle özlemini azıcık geriye atabiliyordu.
Dakikalar önce karnını doyururken uyuya kalan alfa bebeğini yatırdığında küçük omega tok olmasına rağmen uyumamış gecenin bu saatinde uykulu olan babasına hamam işini çıkarmıştı.
Ne kadar uykulu olsa da küçük omegayı yıkamayı zevkle yapardı.
Hamama geldiğinde örtüden çıkardığı minik bedeni yıkamaya başlarken minik ellerini teninde gezdirerek Minsung son derece memnun bir şekilde gülümsüyordu dolgun dudaklarıyla ve ortaya çıkan diş etleriyle.Bu gözlerinin hilal şeklini almasını sağlarken kapanan görüş açısıyla hızlıca gözlerini hamama bakıyordu tatlı bir şaşkınlıkla.
Alfa babasına son derece bağlı olan omega prens kesinlikle kalplere zarar bir güzellikteydi.Çünkü Kral Jeon'un deyişiyle o eşinin küçük kopyasıydı.
Abisinin ve ablasının aksine güneş gibi sapsarı olan saçları,dolgun dudakları ve yeşil gözleriyle o bir güzellik abidesiydi.Küçük olan güzellik abidesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht [JİKOOK]
FanficJeon imparatorluğunda sekiz yıldır hüküm süren Alfa Kral Jeon'un ülkesinin bir omegası ve veliahtı yoktu. Bu düşman imparatorluklar adına savaş için yeterli bir gerekçeydi. -@jeonmingukkie'ye ithaf edilmiştir♡- 3.Jikook👑 1.Omegaverse👑 1.Namjin👑 1...