27✯

6.3K 689 168
                                    


"🔞Kısa bir smut yazacağım rahatsız olacaklar okumasın lütfen🔞"

*

*

*

"Yemek yedin mi?"

Üzerinde dirseği üstünde durduğu eşinin sarı saçlarını okşarken sordu Kral Jeon.

Yedi aylık olan delta omeganın iki göğsünüd e emme potansiyelini hızlandırdığı için omega çok fazla acıkıyordu.

Kral Jeon,yoğun olan işleri arasında eşine kendi elleriyle yemek yediremese de annesine ve çalışanlara özellikle tembihliyordu.

Omega,ona üstten bakarak yüzünü izleyen eşine gülümseyip başını salladı.

"Yedim alfam,kilo alacağım..."

Dudak büzerek derdini dile getirdiğinde uzun bedenin kıkırdadıktan sonra büzülmüş dolgunlukları öpmesiyle bakışlarını kaçırdı.

"Kilo alırsan bile çok güzel olursun,sen bunu oğlumuz için yapıyorsun."

Fısıltılı sohbetlerine delta karışında omega tebessüm etti.Eşi gibi.

Yana dönüp eşine sarılarak sokulunca alfa minik bedenin saçından öpüp sarmaladı.

"Göğüslerim yara oldu siz ve deltamız yüzünden."

Boğuk sesiyle isyan ettiğimde alfa ince beli okşamaya başladı.

Bu tatlı diye nitelendirdiği isyan sırasında dikkatli davranmazsa günlerce küs kalırdı omegasıyla.

Omega geceliğe sürten sızlayan göğüsleriyle dudaklarını büzerken alfanın göğsünde hayali daireler çizdi.

Deltanın dişleri olmasa da diş etlerinin sert hareketleri naif tenin tahriş olması için yeterliydi.

Bunun yanı sıra alfanın kendini kaybederken sürttüğü tavşan dişleri yara yapıyordu.

Kral Jeon,eşinden ayrılıp geri çekildi.

"Çok mu acıyor?"

Omega başını sallarken dolu gözleriyle büzülü dudaklarına bakmaya çalıştı.Eşi bu manzara gülmemek için dilini ısırdı.

"Öpeyim mi geçsin omegam?"

Omega şaşkınlıkla eşine bakarken omuzuna vurdu küçük yumruğuyla.Sanki hergün öpmüyormuş gibi.

Kısıkça kahkaha atan alfa yavaşça geri çekilip yataktan çıktı.

Ona merakla bakan omegaya dönerek açıklama yapıp gülümsetmişti.

"Şifacının verdiği ağrı kesici merhem var,onu süreceğim ağrımasın,güzel omegam."

*

"Sonra baban,park krallığında omegasını bulup evlendi."

Ana kraliçe,poposunun üzerinde oturttuğu neredeyse bir yaşında olan deltaya ebeveynlerinin hikayelerini anlatırken delta iri gözlerini açmış babaannesine gülümsüyordu.

Veliaht [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin