**
*
"En sevdiğiniz çiçek hangisi prensim?"
Kral Jeon,odasında yüzüne dakikalarca hayran hayran baktığı prense sormuştu.Kral Jeon baktıkça prens kızarıyordu.
Yoğun dakikaların ardından Kral Jeon kendine gelebilmişti.Biraz sohbet etmek istediğini dile getirmişti.
Omega prens kızarık yanaklarıyla o kadar tatlıydı ki Kral Jeon yanaklarını okşayıp,öpmemek hatta ısırmamak için kendini zor tutmuştu.
Peçesini almak için eğildiğinde Kral ondan önce bir manevra da bulunup almıştı.Her ne kadar takmak istemese de omega şimdilik nasıl isterse öyle olmasını istedi.
Dikkatle ve yoğun bakışlarla takıp omeganın daha da kızarmasına yol açmıştı.
Beraber odadan çıkıp bahçeye yönelmişlerdi şimdi ise Kral Jeon omegaya sorular soruyordu ve omegası ise çekingence cevap veriyordu.
Kral Jeon'un sorusuyla uzun beden görmesede gülümsedi.
"Bu sorunuza cevap vermek çok zor.Çiçekler arasında birini seçmek pek kolay değil Kral Jeon.Ama Nergis çiçeğine ilgim çok."
Kral Jeon,zarif ve hoş sese alışamıyordu.O kadar güzeldi ki elini kalbine koyup bayılıyormuş gibi yapmak istiyordu.
Tabiki yapmayacaktı o bir kral.Çekingen ve ilgiyle konuşan omega kesinlikle hanbokunun kolunu sıkmaktan kırıştırmıştı.
Fazlasıyla heyecanlıydı.Tabiki yanaklarını asla terketmeyen kırmızılıklar vardı.
Her ne kadar yüzündeki peçe çoğunu kapatsada Kral Jeon görüyordu ve içtenlikle gülümsüyordu.
"Elbette ilginizin üzerine olması için bir nedeni vardır."
Soru sorar gibi kurduğu cümlede omega prens başını sallamıştı.
"Evet,anlamından çok hikayesi beni etkiliyor Kral Jeon."
Prensin ona Kral Jeon demesinde kurdunun hunharca içinde tepinmesi gülümsemesini silmesine asla müsaade etmiyordu.
"Hikayesini benimle paylaşmanızı isterim."
Kral Jeon,omegayı konuşturmak için çiçeklerden bahsetmeyi seçmişti.
Yoksa omega kesinlikle odada olduğu gibi bahçeye çıktıklarının ilk on-on beş dakikasını susarak geçirecekti.
Ve Kral Jeon prensin güzel sesini duymak için kendisinin ilgi alanına girmeyen ama omaga için değerli olan konuyu açmıştı.
"Tabi ki Kral Jeon"
Ardından derin bir nefes alıp sözlerine başlamıştı omega.
"Yunan mitolojisine göre bir genç varmış,Narcissus.Narcissus güzellikle herkesi büyüleyen, hatta Yunan Mitolojisinde "gelmiş geçmiş en güzel ölümlü" olarak anılan bir gençtir. Annesi, kendi güzelliğine vurulmasın diye, hiçbir yerde kendi aksine bakmamasını tembihler. Fakat Narcissus annesini sözünü dinlemez.Günlerden bir gün nehir kıyısına gezmeye çıkar Narcissus.Akan nehir ona büyüleyici gelmiştir.Eğilip elini suya daldırıp kendince suyla oynamış ama sudaki yansımasını görünce hareketlerini durdurur.Kendini görür görmez büyüleyici güzelliğine aşık olur ve ona dokunmak için suya eğilmek ister. Ancek dengesini kaybederek nehre düşer ve boğulur. Tanrılar onun güzelliğinin sonsuza kadar yaşayabilmesi için onu bir çiçeğe dönüştürür. Bu çiçek de nergis çiçeğidir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veliaht [JİKOOK]
Hayran KurguJeon imparatorluğunda sekiz yıldır hüküm süren Alfa Kral Jeon'un ülkesinin bir omegası ve veliahtı yoktu. Bu düşman imparatorluklar adına savaş için yeterli bir gerekçeydi. -@jeonmingukkie'ye ithaf edilmiştir♡- 3.Jikook👑 1.Omegaverse👑 1.Namjin👑 1...