'Wat is er?' Ik ging naast hem zitten.
'Ik wou je vragen of je verkering met me wou.' Vroeg hij verlegen.
Als antwoord op zijn vraag kuste ik hem. Ik wou niets liever, ja we hebben maar 1 date gehad maar als het klikt dan moet je toch ja zeggen toch? Ik begon te twijfelen. Nee, Evelien je moet je hart volgen en niets aantrekken wat de anderen zeggen en gewoon mijn weg gaan. Hij had ook niets liever en kuste me terug.
'Maar waarom mij? Ik ben maar een doodgewoon meisje.'
'Ik val niet op van die barbiepoppen. Ik val op meisjes zoals jij.'
Ik bloosde en gaf hem een kus. Oh god hij zoent zo lekker. Ik wist het zeker ik wil mijn leven delen met Mathew en met niemand anders.
'Mathew, wanneer heb je training? Ik wil graag eens meegaan met jou.'
'Morgenavond. Zeg maar Maty ik hoor dat liever dan Mathew.'
'Oké, Maty.'
Eerlijk gezegd vond ik Maty ook beter klinken dan Mathew.
'Ik moet door, ik heb een afspraak met de trainer voor mijn contract.'
'Oké veel succes.'
Hij gaf me een kus en vertrok. Ben ik aan het dromen of is dit allemaal waar? Ik kneep in mijn arm en het deed pijn dus dit was allemaal waar. Ik belde snel Lindsey om te vertellen dat we samen waren. Daarna ging ik Nina bellen. Ik nam mijn iPhone en toetste het nummer van Lindsey in.
'Hey, Evelien ik kan niet lang bellen Tuur kan hier elk moment zijn.'
'Hey, ik belde gewoon om te zeggen dat ik en Mathew samen zijn.'
'Echt? Proficiat! Keep zou ik zeggen.' Ze klonk enthousiast.
'Ja het is net een droom.'
'Hehe, Tuur is er ik moet door. Hou van je.'
Nog voor ik iets kon zeggen legde ze af. Ik toetste nu het nummer in van Nina.
'Hey schattebout, alles goed?'
'Hey schattieke, ja ik heb super goed nieuws!'
'Vertel!'
'Ik en Mathew zijn samen!'
'Ik wist het! Proficiat meid!'
'Hihi, dank je hoe is het nu met Nikola en jou?'
'Hij wil het kindje nog steeds niet houden, hij zegt dat hij geen tijd heeft om voor het kindje te zorgen. Allemaal smoesjes ja!'
'Alles komt goed uiteindelijk gaat die toch bijdraaien.'
'Denk je?'
'Ja, hij wilt je niet kwetsen en gaat uiteindelijk toch toe geven.'
'Oh, super dank je voor de babbel maar ik ga me klaarmaken we gaan straks naar de bioscoop.'
'Oh, leuk veel plezier!'
'Dank je tot dinsdag dan?'
'Ja, tot dinsdag.'
Ze legde af en hier zat ik dan helemaal alleen. Mijn ouders zijn op vakantie met mijn zus. Normaal komen ze morgen terug. Ik wil ze echt bedanken om mijn droom waar te maken. Ik ben echt uitgeput. Ik keek op de klok en zag dat het al 11 uur was dus ik ging maar gaan slapen.
------
Gaat Nikola nog bijdraaien?
JE LEEST
De profvoetballer
FanfictionMathew Ryan is keeper bij Club Brugge en is nog steeds single... Evelien (20) heeft een crush op hem maar kan nooit naar de matchen of trainingen gaan! Op een dag regelen haar ouders een meet en Greet met hem! Ze spreken af en even later lijkt het o...