hoofdstuk 21

209 3 2
                                    

Ik zweeg een paar minuten maar Maty drong erop aan om het te vertellen. Uiteindelijk zei ik hem alles en hij stelde voor om mijn stiefvader aan te geven bij de politie. Ik vond het in het begin geen goed idee maar uiteindelijk stemde ik toch in. We reden dus naar de politie en onderweg zag ik de bezorgdheid in Maty zijn gezicht. Hij stelde ook voor om na de aangifte naar het ziekenhuis te gaan om te zien of het kindje nog in orde was. Dat wou ik zeker doen. Maty parkeerde de auto en we gingen naar binnen. De politieagent was heel vriendelijk en stelde voor om mijn stiefvader aan te houden ente ondervragen. Ik stemde toe en zo liepen we terug naar de auto.

"ziekenhuis?" Vroeg Maty.

"Ja,ik wil weten of ons kindje in orde is."

"Oke."

En zo reden we naar het ziekenhuis met gemengde gevoelens. Ik was bang dat ons kindje niet in orde zou zijn. In het begin was ik nog onzeker over de zwangerschap, maar nu ben ik zeker dat ik het wel wil en wil ik ons kindje nu niet kwijt. Maty dacht er hetzelfde over en ben zo blij dat hij me in alles steunt. Ik ben mijn vriendinnen zo dankbaar dat ze de meet and greet georganiseerd hebben voor mij. Ondertussen waren we aangekomen in het ziekenhuis. Ik stond te trillen van de zenuwen aangezien ik bijna 3 maand zwanger ben is het kindje nog steeds kwetsbaar. Toen we binnenstapten kreeg ik nog meer zenuwen. Maty stelde me gerust door mijn lievelingsliedje te zingen. God wat is hij toch sexy als hij dat liedje zingt. De assistente kwam aangelopen en riep onze naam.

"Meneer en mevrouw Ryan?"

We stonden op.

"Komt u maar mee."

We volgden haar door de lange witte gangen van het ziekenhuis naar de spreekkamer van de gyneacoloog.

"Zet u maar, de dokter komt zo."

"Oke dank u."

Een paar minuten later kwam de dokter binnen.

"Zo, vertel me eens wat er scheelt mevrouw Ryan, u heeft normaal maar een afspraak voor binnen 2 weken."

"Ik ben mogelijk verkracht en ik wil weten of alles in orde is met ons kindje."

"Eerst en vooral ben ik blij dat u gekomen bent want ik heb ook goed nieuws, maar eerst even onderzoeken of de baby in orde is. Leg u maar neer."

Ik legde me neer op de onderzoekstafel en de dokter onderzocht me.

"Wilt u het geslacht weten?"

"Ja, graag."

"Het is een jongen."

Maty was gelukkig, dat zag ik aan zijn gezicht. Hij kreeg een kind die hem kon opvolgen. De dokter onderzocht me verder.

"Met de baby is alles in orde. Dan nu nog het goede nieuws die ik u nog moest vertellen of wilt u wachten tot binnen 2 weken?"

"Nee, vertel maar dokter."

"Heeft u nog veel last van buikkrampen?"

"Ja, redelijk vaak."

"Ik heb de oplossing."

"Vertel."

------------
Hey

Lang geleden dat ik nog een hoofdstukje heb geschreven maar enjoy hoofdstuk 21!

~Brugesgirlnumberone

De profvoetballerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu