De dokter vertelde me dat de baby zich had gedraaid waardoor ik dus geen last meer ging hebben van buikkrampen. Ik zuchtte opgelucht en Maty stelde voor om vanavond met Lin en Nina iets te gaan eten. Ik vond het geen slecht gedacht dus ik stemde toe. In de auto belde ik eerst Lin en Tuur.
'Hey!' Zei ze enthousiast.
'Hey, ik heb een vraagje.'
'Zeg maar.'
'Wat dacht je om vanavond samen met Nina en Nikola iets te gaan eten.'
'Oh ja, super!'
'Om 6 uur bij ons thuis.'
'Oke we zullen er zijn.'
'Oke tot vanavond.'
'Tot vanavond!' En ze legde af.
Thuisgekomen belde ik Nina.
'Zussie!'
'Hey, zin om iets te gaan eten met ons en Lin.'
'Ja, super.'
'Oke tegen 6 uur bij ons.'
'Oke tot straks.'
'Tot straks.'
Ondertussen was het al 5 uur binnen een uurtje zouden ze bij ons thuis aankomen en ik moest me nog douchen en aankleden. Maty regelde een limousine voor ons allen, we moeten tenslotte in stijl aankomen. Ik besloot om me vlug te gaan douchen. Ik waste mijn haren met een goed ruikende shampoo en zette daarna de kraan af. Ik kleedde me om. Ik deed een babyblauw kleedje aan met kant onderaan en deed mijn haar in een dot. Ik deed wat mascara en eyeliner op en ging terug naar de woonkamer. Kwart voor 6 en Maty ging zich nu vlug douchen. Hij kwam terug juist om 6 uur met een pak aan. Wow wat zag hij er prachtig uit. Ik was zo in gedachten verzonken dat ik de bel niet hoorde. Pas na de 3de keer hoorde ik de bel en snelde naar de deur. Het was Lin. Ze zag er prachtig uit. Ze was ondertussen 8 maanden zwanger. Ik was er 7 en Nina bijna 8. Ze had een zwart kleedje aan en haar haar was prachtig ingevlecht, Tuur droeg een zwart kostuum net als Maty.
'Hey, kom binnen iets drinken?'
'Nee hoor schattie.'
'Tuur jij?'
'Nee ik drink straks wel toch bedankt.'
'En zusje hoe is het met de zwangerschap?'
'Goed alleen nog wat last en ik verwacht een jongen.'
'Wij ook!'
'Echt? Oh tof.'
De bel ging. Ik deed open en Nina knuffelde me. Ze had een rood kleedje aan en haar haar zat gewoon in een staart.
'Hey kom binnen, Lin en Tuur zijn hier al.'
'Heeeeey.' Zei ze tegen Lin.
'Hey, wow je ziet er mooi uit.'
'We zien er allemaal mooi uit.'
'Vind ik ook.'
Maty kwam met zijn fototoestel voor een foto van ons 3 te nemen.
'De 3 zwangere vriendinnen op 1 foto.' Zei hij lachend.
Hij nam de foto en we schitterde echt. Opeens hoorde ik een auto claxonneren. De limousine was er. Het was een witte.
'Kom mee ik heb een verrassing.'
Iedereen volgde naar beneden. Nina zei dat dat niet nodig was en Lin, ja die was weer enthousiast zoals altijd. Maty sloot de deur van het appartement en iedereen stapte in. Kidibull voor de dames en champagne voor de mannen. We maakten veel plezier in de auto tot plots...
-----------
Wat zou er gebeurt zijn?
Kom het te weten in het volgende hoofdstuk!
~Brugesgirlnumberone
JE LEEST
De profvoetballer
FanfictionMathew Ryan is keeper bij Club Brugge en is nog steeds single... Evelien (20) heeft een crush op hem maar kan nooit naar de matchen of trainingen gaan! Op een dag regelen haar ouders een meet en Greet met hem! Ze spreken af en even later lijkt het o...