Onderweg naar het restaurant was het stil. Ik wist gewoon niet wat te zeggen. Ik vroeg of hij Boycode kon opzetten. Hij had wel geen cd van hun maar ik verbond mijn gsm met zijn radio van de auto en zocht het liedje in mijn bibliotheek. Ik vond het uiteindelijk en zette de radio op het luidste. Maty zat er maar gespannen bij dus ik vroeg hem wat er was. 'Niets.' Was zijn antwoord. Daar wist ik dus veel mee dus besloot ik hem gewoon met rust te laten. Het restaurantje zag er gezellig uit. Zijn ploegmaten en de vrouwen stonden buiten te wachten op ons. Eindelijk ontmoette ik mijn idolen. De spelers van Club Brugge. Ik wist niet wat te zeggen dus ik besloot om te zwijgen. Maty nam mijn hand en stelde me gerust.
'Rustig schatje.'
'Het is gewoon geweldig schat.' Zei ik iets te enthousiast.
'Ik dacht wel dat je het leuk zou vinden.'
'Leuk? Ik vind het fantastisch!'
'Rustig lieverd, ik stel je wel voor.'
Net op dat moment dat hij me voorstelde aan iedereen kwamen Nina en Nikola toe.
'Nina!'
'Evelien!'
Ik omhelsde haar. Ik zag aan Nikola zijn gezicht dat Nina verteld heeft dat ze nog steeds zwanger is want hij zag er gelukkiger uit dan ooit. De spelers gingen al naar binnen maar ik en Nina gingen nog wachten op Lindsey en Tuur. Net toen Nina iets wou zeggen kwamen ze toe.
'Lin!'
'Nina, Evelien!' We gaven elkaar een knuffel en gingen dan uiteindelijk ook naar binnen. Iedereen zat met elkaar te praten wel in het Engels want niet alle spelers konden Nederlands en mijn Engels is nu ook niet mijn beste vak dus ik verstond maar de helft. Maty woont nu al 2jaar in België en kon al super goed Nederlands dus dat is wel gemakkelijk voor me. Gelukkig had ik Nina en Lindsey nog om mee te praten.
'Hoe is dat nu om zwanger te zijn?'
'Echt geweldig!'
'Ja, sorry dat ik zo deed tegen jou.'
'Niet erg, ik begreep je wel.'
'Vertel hebben jullie het al gedaan?' Zei Nina lachend.
'Moet ik eerlijk zijn?'
'Jaaaaa.' Lindsey was zo nieuwsgierig dus ik besloot om de waarheid te zeggen.
'Ja.'
'Hoe was het?'
'Haha, we waren zat en ja toen eindigden we in bed maar ik heb wel veel pijn daar van onder.'
'Dat is normaal dat gaat morgen wel over.' Zei Lindsey enthousiast.
'Ik hoop het en ik weet zelfs niet meer of we het veilig gedaan hebben.'
'Heb je al een test gedaan?' Vroeg Nina ongerust.
'Nee nog niet hij zit hier in mijn tas stiekem gekocht zonder dat mijn ouders het weten.'
'Doe het nu?'
'Nu? Hier in dit restaurant?'
'We zullen met je meegaan.'
'Oké dan.'
'Schat we zijn even naar het toilet he.'
'Ja is goed schatje.'
We gingen naar de wc en Nina legde me uit hoe ik het moest doen. Gewoon erover heen plassen. Lekker makkelijk dacht ik. Dus ik deed wat Nina had gezegd. Nu moesten we wel 5 minuten wachten dus besloten we om ons op te maken voor onze mannen. Nina stak haar haar op en ik deed een vlecht in mijn haar. Lindsey liet haar haar los en deed wat make-up op. Al snel waren de 5 minuten om. Ik durfde niet kijken. Lindsey nam de test over.
'Evelien?'
'Ja?' Zei ik bang.
'Je bent....'
---------
Is Evelien zwanger of niet?
JE LEEST
De profvoetballer
FanfictionMathew Ryan is keeper bij Club Brugge en is nog steeds single... Evelien (20) heeft een crush op hem maar kan nooit naar de matchen of trainingen gaan! Op een dag regelen haar ouders een meet en Greet met hem! Ze spreken af en even later lijkt het o...