Ik werd wakker. Vandaag zouden mijn ouders thuis komen van hun vakantie met mijn zus. Ik mocht niet mee omdat ik examens had, konden ze niet gewoon wachten tot dit weekend? Blijkbaar niet, maar ja mijn zus wordt toch altijd voorgestoken. Ze mag meer dan mij en ik ben 20! Ik wil zo snel mogelijk verhuizen maar eerst mijn studies nog afmaken. Ik keek op mijn gsm en zag dat ik 5 gemiste oproepen had. Mijn moeder had 3 keer gebeld. Shit, ik moest ze gaan ophalen op de luchthaven een half uur geleden. Ik belde terug.
'Waar zit je? Je zou ons komen halen!'
'Sorry, mam ik heb me overslapen. Ik kom meteen.'
'Het is je geraden.'
'Jaja, mag ik me eerst nog rustig aankleden?'
'Haast u maar wat!'
'Ja het is goed ik kom al!'
Ik legde af en maakte me meteen klaar om mijn ouders en zus te gaan halen. Ik belde Lindsey op om te vragen of ze mee wou want ik durfde niet zo goed alleen en Maty had training.
'Hey, wil je meekomen om mijn ouders te gaan halen?'
'Nee, sorry ik kan niet.'
'Oh oke, tot morgen dan?'
'Misschien.'
'Oké , bye.'
'Bye.'
Waarom deed ze toch zo? Wat had ik nu weer verkeerd gedaan? Ze loopt al 2 dagen irritant. Ik weet echt niet wat ik verkeerd had gedaan dus ik besloot om gewoon alleen naar de luchthaven te rijden. Ik kwam aan en zag mijn ouders al staan. Ik parkeerde de auto en liep naar hun.
'Hey.'
'Ben je daar eindelijk? We staan hier al een uur te wachten.'
'Sorry hoor. Kom stap in ik wil nog naar Maty straks.'
'Maty, wie is Maty?'
'Mathew Ryan? God jullie zijn zo dom.'
'Hela kleine het zal een klein beetje gaan he.'
'Ow ja dank je voor de meet and greet sinds die dag zijn we ook samen moest het jullie interesseren.'
'Wat? Samen???'
'Ja samen of heb je me niet gehoord?'
'Die vlieger gaat niet op! Die jongen is veel te oud voor je!'
'Mam, hij is 23 en ik 20 en ik word nog 21 dus wat is het probleem?'
'Die jongen gaat snel een kindje willen.'
'Denk jij nu echt dat die daar tijd voor heeft met de voetbal?'
'Ja, hij gaat ook snel seks met je willen.'
'Mam, ik ben 20! Ik heb het nog nooit gedaan! Al mijn vrienden en vriendinnen hebben het al gedaan. Hoe oud was jij misschien?'
'Dat doet er niet toe.'
'Je durft het niet te zeggen je was veel jonger je was 16 en je deed het niet voorzichtig genoeg want je was zwanger van mij! Dan wil je dat ik nog geen seks heb!'
'Stop met zo irritant te doen!'
'Stap dan in de auto zodat we naar huis kunnen en ik naar Maty!'
'Je blijft thuis!'
'Nee, ik ga naar Maty!'
'Oké doe maar dan krijgt dat wel zware gevolgen!'
'Zoals wat?'
'Huisarrest bijvoorbeeld of een week geen sociale netwerken en je GSM afgeven.'
'Pff, het kan me niet schelen.'
Eindelijk stapten ze in de auto en konden we naar huis rijden. Het was niet de eerste keer dat we ruzie hadden. We hebben bijna alle dagen ruzie.
Thuis aangekomen reed ik snel naar Maty. Ik belde aan. Hij deed open en glimlachte meteen naar me.
'Hey mijn prinsesje.'
'Hey mijn prinsje.' Ik kuste hem en we gingen naar binnen.
————
Wat gaat er nog gebeuren tussen de twee? Lees het allemaal in het volgende hoofdstuk :)
JE LEEST
De profvoetballer
FanfictionMathew Ryan is keeper bij Club Brugge en is nog steeds single... Evelien (20) heeft een crush op hem maar kan nooit naar de matchen of trainingen gaan! Op een dag regelen haar ouders een meet en Greet met hem! Ze spreken af en even later lijkt het o...