Mijn wereld stortte in ik was zwanger. Natuurlijk wil ik het kindje maar ik ben bang voor mijn ouders en vooral voor Maty zijn reactie. Nina zei dat het allemaal wel goed komt en dat we gewoon terug naar de tafel gaan. Ik stemde toe en ging terug naast Maty zitten. Ik tikte op zijn schouder en gebaarde dat we moesten praten. Hij volgde me mee naar buiten. Hij omhelsde me en ik kreeg tranen.
'Schat? Wat is er?'
'Weet je nog gisterenavond wat er is gebeurt?'
'Ja.'
'Ik... neem de pil niet en jij had ook geen condoom aan omdat we te zat waren en nu ben ik zwanger schat, we krijgen een kindje.' Ik legde mijn hand op mijn buik.
'Ben je zeker schat?'
'Ja schat ik heb daarjuist een test gedaan en hij was positief.'
Het was even stil.
'Schat? Wil je het samen met mij opvoeden?'
'Ja schatje ik wil het.'
'Echt? Je bent niet kwaad?'
'Hoe kan ik nu kwaad zijn op zo een mooi en lief meisje.'
Hij zoende me en zo bleven we wel een paar minuten staan ik met mijn armen in zijn nek en hij met zijn armen rond mijn middel. Ik hou echt zoveel van hem en waarschijnlijk was hij vanmorgen zo irritant omdat hij slecht had geslapen. Alles is normaal terug zoals het was. We besloten om terug naar binnen te gaan en verder te eten. Na het etentje gingen we naar zijn huis. Hij had een appartementje met 3 slaapkamers. Ideaal voor ons kindje. Ik was wel opgelucht dat hij het kindje wou houden en niet zoals Nikola reageerde. Hij vroeg aan me wat we zouden doen en ik vroeg of hij FIFA15 had. Wat had ik anders verwacht tuurlijk had hij dat en ik snapte er eerst niets van dus hij legde me uit hoe het moest maar na zijn uitleg was ik alweer vergeten hoe je een pas moest geven dus zette hij mij op zijn schoot en pakte mijn handen vast en zo speelden we samen FIFA. Na dat ik eindelijk door had hoe het moest speelden we een wedstrijdje tegen elkaar. Ik was natuurlijk Club Brugge en hij was dan de aartsrivaal Anderlecht. Ik won met 2-1 ik juichte door heel de woonkamer en ik begon hem te plagen en hij begon mij te kietelen. Ik gilde en hij kuste me om me te doen zwijgen. Hij is echt een schat van een jongen. Hij geeuwde en ik vroeg aan hem pf hij moe was. Natuurlijk was hij moe wat een domme vraag dus besloten we om maar om naar bed te gaan. Ik kleedde me snel om en kroop dicht tegen hem aan in bed. Hij sliep in zijn boxershort en ik voelde zijn sixpack zo op mijn rug. Ik viel in een diepe slaap.
-----------
Kort hoofdstukje
-brugesgirlnumberone
JE LEEST
De profvoetballer
FanfictionMathew Ryan is keeper bij Club Brugge en is nog steeds single... Evelien (20) heeft een crush op hem maar kan nooit naar de matchen of trainingen gaan! Op een dag regelen haar ouders een meet en Greet met hem! Ze spreken af en even later lijkt het o...