Maty reed de parking op en parkeerde de auto. Het ontbijt was heerlijk en nu zouden we gewoon een namiddag met elkaar thuis doorbrengen. Hopelijk zonder problemen. Ik wist nu wel dat ik Maty had beloofd om met mij te douchen. Toch twijfelde ik nog een beetje of ik het wel zou willen. Ik wil hem ook niet teleurstellen dus ik besloot om het toch toe te laten. Eenmaal binnen zette ik me in de zetel.
'Wil je eerst iets drinken?'
'Ja een cola.'
Niet veel later kwam Maty terug met 2 glazen cola en zette zich naast mij.
'Ik kan niet wachten om met je te douchen.'
'Ik ook niet.' Kwam er onzeker uit en hij leek het weer te merken.
'Schatje, als je niet wilt dan moet je niet.'
'Ik weet het gewoon niet ik ben gewoon te onzeker.'
'En waarom dan?'
'Omdat ik verminkt ben.'
'Hoe bedoel je?'
'Laat me niet in de steek als ik het je toon.'
Hij legde zijn hand onder mijn kin waardoor ik hem aankeek.
'Schatje, ik hou van je ik ga je echt niet laten vallen.'
'Ik geloof je maar ik denk dat ik er toch nog even mee wacht om het te tonen ik ben er nog niet echt klaar voor.'
'Ik begrijp het.' Zag ik daar nou een teleurstelling in zijn gezicht of had ik het mis? Het zal wel inbeelding geweest zijn. Niet veel later ging mijn telefoon af.
'Hallo met Evelien.'
'Kom vanmiddag om drie uur naar het park. Kom alleen en kleed je wat sexy geen verdere vragen. Kom je niet dan kom ik je opzoeken...'
Nog voor ik iets kon zeggen had de man al afgelegd. Een rilling ging door mijn lijf. Was dit nu een bedreiging?
'Wie was het?'
Zou ik het hem vertellen?
'Euhm... een vriendin van mij ze vraagt of ik vanmiddag kom om eens bij te praten zonder de mannen' loog ik snel.
'Oh.. oké en wanneer dan?'
'Om drie uur.'
'Moet ik je brengen?'
'Nee ik ga wel met de fiets.'
'Oké, veel plezier dan.'
'Het spijt me schat maar ik heb haar al lang niet meer gezien dus ik wil echt gaan.'
'Snap ik wel hoor.'
'Hoe laat is het nu?'
' twaalf uur dus we kunnen nog een film kijken.'
'Ja, klinkt als muziek in de oren.'
Hij moest even lachen want ik had hem onlangs al de spreekwoorden en gezegden die we gebruiken geleerd. Hij startte de film op en ik kroop dicht tegen hem aan. Echt concentreren op de film kon ik niet ik moest heel de tijd denken aan het telefoontje. Ik wist niet wat ik moest doen. Maty merkte dat er iets was.
'Schatje je bent er niet bij hè vandaag. Wat is er?'
'Niets hoor.'
'Niet liegen vertel het me gewoon.'
'Ik zit gewoon met zenuwen voor straks.'
'Ben je zeker dat ik je niet moet weg brengen?'
'Heel zeker.'
'En waar is het juist?'
'Het park.'
'Oh dat weet ik zijn.'
'Ja daar gaf je me onze eerste kus.'
'Ja ik was op slag verliefd.'
'Liefde op het eerste gezicht dus.'
'Ja.'
'Je bent altijd al mijn grote held geweest en dat we samen een kindje zouden krijgen had ik nooit verwacht.'
'Ik ook niet.'
'Ik ben blij met jou.'
'Ik ook met jou' en met die woorden gaf ik hem een kus.
------
Enjoy!
~brugesgirlnumberone~
JE LEEST
De profvoetballer
FanfictionMathew Ryan is keeper bij Club Brugge en is nog steeds single... Evelien (20) heeft een crush op hem maar kan nooit naar de matchen of trainingen gaan! Op een dag regelen haar ouders een meet en Greet met hem! Ze spreken af en even later lijkt het o...