De baby was kerngezond en kreeg de naam Prince. Lin is zonet bevallen van haar zoontje. Ze kreeg erge steken in de auto, gelukkig had ze meteen door dat haar water gebroken had. Ik verontschuldigde mij wel 1000 keer tegen de chauffeur. Tuur zag er gelukkig en eerlijk gezegd Lin ook, ook al zei ze de laatste dagen dat ze het toch niet meer zag zitten. Nina was meter en Maty was peter. Ik had Lin voorgesteld om samen met haar te gaan shoppen als ze naar huis mocht met Prince. Ze stemde snel in.
Na 4 dagen mocht ze naar huis. Tuur had de babykamer ondertussen afgewerkt. Blauwe muren met hele schattige giraffen op de muur. De babykamer zag er prachtig uit en dat vond Prince ook, hij keek met grote ogen rond in zijn nieuwe kamer. Ik en Lin gingen straks samen babyspulletjes kopen. Ze moest vooral kleding en luiers hebben, want ze had er niet op gerekend dat de baby 3 weken te vroeg geboren zou worden.
De ene winkel was te duur de andere was dan weer te ouderwets tot plots we een winkel tegenkwamen die helemaal niet duur was en modern was. We zochten een paar kledingstukken uit voor Prince, maar ik kocht er ook een paar voor mijn kindje en dat van Nina als cadeautje. 'Iets gaan drinken?' Vroeg ze. Ik stemde in.
We zette ons neer op een terras met uitzicht op het park.
'Bijna een jaar geleden zaten we hier ook terwijl jij met Maty aan het praten was.''Ja dat herinner ik me nog, de beste dag van mijn leven.'
'Je ziet er gelukkig uit bij hem.'
'Ja, ben ik ook. Alleen maak ik me wat zorgen.'
'Oei wat is er?'
'Mijn moeder ze kan er nog steeds niet mee leven dat ik samen ben met Maty en een kind krijg voor het huwelijk.'
'Komt wel goed, zodra je kindje er is zal ze wel bijdraaien.'
'Denk je?'
'Natuurlijk.'
'Oke dan. Ik betaal wel straks.'
'Nee ik sta erop.'
'Nee ik betaal.'
'Oke dan.'
We dronken ons drinken op en ik betaalde. Onderweg naar de auto begon ik plots een flashback te krijgen over de verkrachting. Alleen Maty en de politie wist ervan. Zou ik het Lin en Nina ook vertellen? Nee dat is geen goed idee ik zwijg er gewoon over en dan komt alles goed toch? Ik weet het niet, ik besloot om gewoon maar te zwijgen en we zien wel of ik het nog vertel of niet.
Thuis aangekomen werd ik opgebeld door mijn moeder. Ze vertelde me dat ze naar ons toekwam om samen met haar te praten over onze relatie en het kind. Ik vond het allemaal prima ik wou dat dit opgelost raakte dus ik zei haar dat ze mocht komen. Ik deed het voor Maty en ons kindje. No way dat mijn stiefvader mee zou komen en het kindje mocht zien na wat hij mij had aangedaan. Ik verzon een smoes om hem niet mee te krijgen. Mijn moeder geloofde het eerst niet, maar uiteindelijk kwam ze toch alleen.
Ze vertelde me dat ze het niet leuk vond dat het zo snel ging. Ik verstond haar natuurlijk wel maar ik wou dit, dit is mijn leven niet dat van haar. Ze begreep het uiteindelijk dan toch en keurde onze relatie dan toch goed. Ik was opgelucht in bed gegaan en viel al snel in een diepe slaap dromend over onze toekomst waarin Maty mij ten huwelijk vraagt en ons kindje gelukkig en gezond is, mijn stiefvader opgepakt is en ik mijn vader terugzag.
--------------
Dit verhaal is bijna afgelopen nog 1 of 2 delen en dan begin ik aan een vervolg! Er komt waarschijnlijk ook een vaste updatedag, maar dat kan ik niet beloven
~Brugesgirlnumberone
JE LEEST
De profvoetballer
FanfictionMathew Ryan is keeper bij Club Brugge en is nog steeds single... Evelien (20) heeft een crush op hem maar kan nooit naar de matchen of trainingen gaan! Op een dag regelen haar ouders een meet en Greet met hem! Ze spreken af en even later lijkt het o...