Hoofdstuk 20

208 4 2
                                    

Daar stond ik dan in mijn kort zwart jurkje aan de ingang te wachten. Het was inmiddels al kwart over 3 en er was nog steeds niemand. Wacht zag ik nu net mijn stiefvader lopen? Het zal wel verbeelding zijn. Nee hoor het was hem echt hij kwam naar mij.

'Hey Evelien.'

'Hey wat doe jij hier?'

'Ik moest je komen oppikken.'

'Oppikken?!'

'Ja heeft de baas je niet gebeld?'

'Baas? Wat bedoel je daar mee?'

'Geen vragen. Meekomen nu!' Zei hij streng.

Ik stribbelde nog tegen maar hij nam me in een greep vast waardoor ik niet weg kon. Hij sleurde me mee naar een zwarte auto. Ik kon de nummerplaat lezen: ''1-EDM-099'. Ik werd in de auto geduwd. Mijn stiefvader gebiedde de chauffeur om weg te rijden. Een paar minuten later kwamen we aan bij een grote villa het stond er helemaal alleen en was omringd door bossen. Even later werd ik naar een kamer gebracht en daar zat dan de grote baas. Dacht ik toch want hij had een pak aan en zag er heel serieus uit.

'Aha hier is ze, ons hoertje. En durf niets te zeggen of ik snij je de keel over.'

Ik trilde en hij leek het te merken.

'Ben je bang?'

Ik schudde van nee. Toch was ik wel bang.

'Breng haar naar de kamer!'

Even later werd ik meegesleurd door twee mannen. Ze brachtten me naar een kamer met een bed.

'Doe uw kleren uit en ga op het bed liggen de baas komt zo. En geen spelletjes!'

Ik knikte bang van ja. Toen sloot de man de deur en daar stond ik dan niet wetend wat te doen. Ik probeerde Maty te bereiken maar ik had geen ontvangst hier. Ik deed maar wat ze van me vroegen en deed mijn kleren uit en legde me op het bed. Geen idee wat er zou gebeuren.

----------------
Ik werd wakker en ik zag dat ik nog steeds in de kamer lag. Ik wist niet wat er was gebeurt. Ik besloot om mijn kleren terug aan te doen toen opeens de baas binnenkwam.

'Dat was leuk.'

'Wat heb je met me gedaan?!'

'Gewoon eens wat plezier gehad.'

'Wat bedoel je daarmee?!'

'Ik heb eens gedaan wat Maty met jou zou doen op een romantische avond.'

'Heb je me verkracht?!'

'Misschien.'

'Ja dus.'

'Ik zeg niets.'

'Laat me gaan!'

'Ga maar. Ik vind je nog wel.'

Ik vertrok zo snel als ik kon terug naar huis niet wetend hoe ik het Maty moest vertellen. Ik was er kapot van en het duurde niet lang of tranen stroomden over mijn wangen. Ik kwam thuis aan met rode ogen van het wenen. Ik probeerde het nog te camoufleren meer tevergeefs. Ik moest het Maty vertellen maar geen idee hoe. Ik deed de deur open en zag dat Maty in de zetel zat. Hij keek bezorgd naar mij. Hij kwam naar mij toegelopen en omhelsde me.

'Schatje wat is er?'

-----------
Nog 4 hoofdstukken en dit verhaal is afgelopen maar geen paniek er komt een deel 2. Meer kan ik er nog niet over vertellen.

~Brugesgirlnumberone~

De profvoetballerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu