🩰
Kim Taehyung önünde durduğu beyaz kapıya bakarken Taeri'nin önerisini neden kabul ettiğini düşünmeden edemiyordu.
Kız kardeşi dün gece odasına gelmiş, ona hazırladığı sıcak sütü komodinin üzerine bırakırken, "Yarın provalarımızı fotoğraflamak için gelir misin?" diye sormuştu, ona hayır demeliydi ama genç baleti görmek için kabul etmişti. Elini kaldırarak kapıyı tıklatı, içeri girmesi rica edildiğinde elini kapının tokmağına koyarak çevirdi. Üç duvarı camlarla kaplı odada yere oturmuş kendinden birkaç yaş küçük insanların üzerinde gezdirdi gözlerini. Taeri bir kız arkadaşının omzuna başını koymuş, gözleri hafif aralık kendisine bakıyordu. Eğitmenlerinin bakışlarını üzerinde hissettiğinde başını çevirdi. "Ben Kim Taehyung, Taeri'nin abisiyim. Provayı fotoğraflamak için geldim." dedi, omzuna astığı fotoğraf makinesi çantasını gösterdi.
"Hoş geldiniz, Bay Kim. Ben eğitmen, Yoo Kiseok."
Adamın uzattığı elini sıktı, üzerinde siyah dar bir tayt ve siyah tişört vardı. Bakışlarını yerde oturan ekibine çevirdi ve ayaklanmalarını söyledi. "Bay Kim, özellikle fotoğrafların odak kişisinin Taeri ve baş baletimiz Taemin olmasını istiyoruz." Saçları açık kahverengi, üzerinde krem rengi tayt, tişört bulunan, bir bacağını camın önündeki demirin üzerine koymuş kişiyi gösterdi. Ayağındaki sargı belli oluyordu. "Anladım." diye mırıldandı, gözleri Jungkook'u görmek için odada dolandı. Köşedeydi, koyu renk bir tayt ve kalçalarını örten dar bir tişört giyiyordu. Beyaz teni parlıyordu. Siyah uzun saçlarını arkaya alarak toplamıştı. Nasıl oluyordu da kimse, ondan yayılan ışığı fark edemiyordu? Jungkook güzeldi, bir meleğe benziyordu, sahnede durduğunda herkesin dikkatini üzerine çekiyordu. Yutkunmayı, boğazındaki düğümden kurtulmayı diledi ama çok zordu, ona karşı güçsüz hissediyordu.
Bir köşeye geçti, yüksek tabureye oturdu ve bedenini ısınmalarını bitirerek ortada toplanmış kişilerin üzerinde gezdirdi. Fotoğraf makinesini çantadan çıkararak kenara koydu. Jungkook'u kadrajına almak istiyordu ama doğru zaman içerisinde değildi. Genç adamın yüzünde gergin bir ifade vardı. "Herkes konumunu alsın, müziği başlatıyorum." dedi Bay Yoo, müzik çaların tuşuna dokundu ve Taehyung da kamerasını hazırladı. Bay Yoo hemen başında dikiliyordu, bir elini oturduğu taburenin arkasına koymuştu. Taehyung kadrajını kardeşi ve Taemin adı verilen çocuk üzerinde daha fazla tutarak çekse de diğer kişileri de alıyordu. Jungkook'un her hareketi onu büyülüyordu. Genç adam güzeldi, bunun farkında olmadığını gösteren bir tedirginlik içindeydi. "Jungkook, hata yaptın." Bay Yoo'nun sesi herkesin durmasına sebep oldu, Jungkook bakışlarını yere eğmiş bir biçimde duruyordu. Eski pozisyonlarını aldılar, müzik en başa alındı ve yeniden başladılar.
Provanın ilk kısmı sona erdiğinde dinlenmek için ara verdiler, Taeri onu peşinden sürükleyerek akademinin kafeteryasına götürdü. İkisi için soğuk limonata aldıktan sonra köşedeki bir masada karşılıklı oturdular. "Bay Yoo'yu nasıl buldun?" diye sordu Taeri, yorgunluktan yanaklarında belli bir kızarıklık vardı kardeşinin. "Kaba." dedi Taehyung sadece, Jungkook'a davranışlarına bir tabure üzerinde oturarak katlanmak çok zordu. "Biraz öyledir, hepimizin iyi olmasını istiyor." Taeri'nin sözleri kulağa bayağı geliyordu. Kardeşinin adamı aklamak gibi bir çabası yoktu, tekrar eden basit kelimeler dizisinden ibaretti cümle. "Jungkook'a karşı çok kaba." dedi bu kez Taehyung, kardeşinin yüzünde bir gülümseme oluşsa da aldırmadı. "O çocuk daha iyisini hak ediyor, adeta parlıyor ama bu adam, görmüyor mu bunu?" diye sordu, bir kez konuşmaya başladığında kendini durdurmak zor oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu yollar hep sana çıkar' taekook
Fanficbalet jeon jungkook ve ona aşık bir kim taehyung.