7' Zamanın getirdiklerini kaybedenler

2.1K 340 51
                                    

🩰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🩰

Beyaz prens.

Kim Taehyung bir kez daha onun fotoğraflarını çıkarmış, dans anında bile melek gibi görünen yüzünü ve fotoğrafladığı zarif bedenini inceliyordu Jungkook'un. Odasının kapısı kilitli, odasındaki bilgisayarından müzik yayılıyordu. Kolyeyi bulup bulmadığını, nota ne tepki verdiğini merak etmeden edemiyordu. İki gün geçmişti Mapo'daki buluşmadan, Taeri iki gündür evden çıkmayarak onu şaşırtıyordu. Provoların olmadığını da biliyordu, bir sonraki gösteri için sıkı bir döneme girmeden önce dinlenmelerini istiyorlardı.

Kapısı tıklatıldı, Taeri neden kilitli olduğuna dair kapının ardında konuşuyordu. Fotoğrafları topladı, bir zarfın içine koydu. Masanın çekmecesine koydu. Pijamaları ile kapıda dikilen kız kardeşine bakarken ne istediğini sordu, saat neredeyse gece yarısına geliyordu. "Sahile dondurma yemeye gidelim mi?" diye sordu Taeri, omuzlarını düşürerek ona gitmesini söyledi. Gecenin ilerleyen saatinde dondurma yemeye girmek nereden çıkmıştı? Üstelik hava soğuktu, hasta olmak mı istiyordu? "Abi, lütfen gidelim."dedi Taeri, ona ısrar etmemesini, ikna edebilirse babasıyla gitmesini söyledi. Sabah bir çekim için şehrin diğer ucuna gidecekti ve erken yatması gerekiyordu erken uyanabilmesi için. Hiçbir zaman becerebildiği bir durum değildi ama en azından denemek istiyordu. "Tamam, sana gerçeği söyleyeceğim." Taeri pes ederek konuştu, ortada bir gerçek mi vardı?

"Jungkook seni sahile götürmemi istedi benden."

Kız kardeşinin cümlesi ilk baş tuhaf geldi ona, neden böyle bir şey istemişti Jungkook? Numaralarına sahiplerdi, neden onu aramamıştı? Taeri dondurma yemeğe gitmek için onun farkında olduğu zaafını mı kullanmaya çabalıyordu? "Sana güvenmiyorum." dedi düşüncelerinin içinde gezinmesinin sonunda, "Sen bilirsin, şu an sahilde bizi bekliyor. Üşüdüğüne de eminim." dedi Taeri, gözlerini ona çevirerek ciddi olup olmadığını anlamaya çabaladı. "Neden beni aramadı?" diye sordu, Taeri derin bir nefes alıp verdi. "Çocuk seni beş kez aramış ama açmamışsın, bana ilk iyi olup olmadığını sormak için yazdı. Ben de sessizdedir, görmemiştir dedim. O da benden rica etti." Taeri ona her şeyi açıklarken mantıksız bir yan göremedi, yatağın üzerine attığı telefonunu eline aldı ve Jungkook'tan gelen aramaları gördü.

Onun bekliyor olduğunu bilerek araba koltuğuna otururken heyecanlanmadan edemiyordu, Jungkook büyük ihtimal kolyeyi bulmuştu ve onun hakkında konuşmak istiyordu. İyi bir tepki mi verecekti, yoksa hoş karşılamayacak mıydı? Taeri emniyet kemerini takmış neşeyle yiyeceği dondurmadan bahsederken gecenin bu saatinde neden sokakta olduklarına anlam veremiyordu aslında. Jungkook neden bu saatte buluşmak istemişti? Arabayı Taeri'ye gelen konumun bulunduğu küçük dondurma dükkanının önünde park etti. Beraber indiler arabadan, Taeri neşe içinde içeri girdi. Birkaç kişi dışında kalabalık değildi, onlar da dondurma yemek yerine sıcak içecekler tüketiyordu.

bu yollar hep sana çıkar' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin