bts, hold me tight*
Evin içindeki çığlıkların nedenini bilmek istediğinden emin değildi. Bir haber yazması gerekektiği proje ödevine odaklanmış durumdaydı ve saatlerdir kimse ile iletişim kurduğu söylenemezdi. Annesi ve Taeri yine bir şeyler yüzünden tartışıyor olabilirlerdi. Taeri bazen annesini çileden çıkarmayı severdi. Haberin konusu bir politacı hakkındaydı. Yolsuzluk ile ilgili bir makale yazılması gerekiyordu. Sahte bir haber hazırlamak istediğinden emin değildi, ileride yapmayacağı bir meslek için uğraşmak tuhaf geliyordu. Taeri bir kez daha çığlık attığında en azından bakması gerektiğini düşündü.
Salon boştu, sesler mutfaktan geliyordu. Taeri un ve hamur karışımı içinde kalmıştı. "Hamur makinesi bozulmuş, her yerim mahvoldu." dedi Taeri ona dönerek, "Mutfak da pek iyi durumda değil." dediğinde kardeşi bu kez sinirle baktı ona. "Annem delirecek, ne yapmaya çabalıyordun?" diye sordu ona, Taeri arkadaşları için kurabiye yapmak istemişti. Hamuru elinde yoğurmaktan yorulduğu için de makine kullanmak istemişti ama üçüncü dönüşte kap yerinden fırlamışz tüm hamur Taeri'nin ve tezgâhın üzerine dağılmıştı. "Sen git temizlen, ben de buraları toparlayayım." dedi Taeri'ye, ödevine dönmesi gerekmesine rağmen onu bu hâlde bırakamamıştı.
Makineyi temizlemiş ve kenara kaldırmışz tezgâhın üzerini silmişti. Yere dağılan un için süpürge kullanmış, kirlenmiş malzemeleri çöpe göndermiş, her şeyi yerine koymuştu. Mutfak toplu görünüyordu. Telefonunun melodisini duyduğunda kendisine sıcak bir çay hazırlamıştı. Komodinin üzerinde duran telefonun ekranında bir numara vardı sadece. "Merhaba hyung, ben Hyunwoo. Taeri'nin akademiden arkadaşıyım." Bu aramayı beklememişti. "Merhaba Hyunwoo, seni hatırlıyorum." demekle yetindi, numarasını Taeri'den mi almıştı yoksa ona kendi mi vermişti? Hatırlamıyordu.
Jungkook çevresine girdiği anda tüm odak noktası o oluyordu.
"Nasılsın hyung? Umarım seni rahatsız etmemişimdir."
Hyunwoo'nun heyecanlı konuşması kendini kötü hissetmesine neden oldu. "İyiyim, sen nasılsın? Rahatsız etmedin." dedi Taehyung, çalışma masasının önündeki sandalyesine oturdu ve ekranda açık olan ödevine göz attı. "İyiyim hyung. Eğer müsait isen bir şeyler içmek ister misin diye soracaktım. Akademiye yakın güzel bir kafe açıldı ve hoşuna gideceğini düşünüyorum." dedi karşı taraf, Taehyung yutkundu. Onu kırmak istemiyordu. "Proje ödevimi bitirmem gerekiyor, Hyunwoo. Nazik teklifin için teşekkür ederim ama sana katılamayacağım." dedi, karşı taraftan bir süre ses gelmedi. "Sorun değil hyung. Başka bir gün seni çıkarabilir miyim?" diye sordu bu kez, sadece pes etmesini umuyordu. "Hyunwoo sana dürüst olacağım. Teklifinin arkadaşça olduğunu düşünmüyorum. Bir erkek arkadaşım var ve seninle bir şeyler içmem uygun olmaz. Arkadaş olarak yaklaşmış olsaydın sana vakit ayırabilirdim ama bu şartlar altında seninle buluşmam." dedi Taehyung, sesinin kaba çıkmamasını umuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu yollar hep sana çıkar' taekook
Fiksi Penggemarbalet jeon jungkook ve ona aşık bir kim taehyung.