lp, recovery
🩰
"Sen yaptın değil mi?"
Taeri kapıyı bile çalmadan odasına daldığı sırada bağırınıyordu. Taehyung elinde tutuyor olduğu dergiyi masanın üzerine bıraktı ve sandalyesini kapıda dikilen kardeşine döndürdü. Anne ve babasını onun hemen arkasında, gözlerini kardeşinin öfke dolu bakışları yerine şaşkın ve telaşla çevirmişlerdi. "Her şeyi mahvettin! Gösteri iptal edildi! Bay Yoo'yu açığa aldılar ve hepimizi sorguya çekecekler!" Taeri delirmiş görünüyordu, kardeşini ilk defa böyle öfkeli görmüştü. "Taehyung, neler oluyor?" diye sordu babası, kimseye hesap vermek istemiyordu. Sandalyeden kalktı, sinirden deliren kardeşine yaklaştı. "Sen ve diğer arkadaşların da Yoo Kiseok aleyhine konuşacaksınız." dedi ona, Taeri üzerine atılmak için hareketlendiğinde genç kızın bileklerini yakaladı.
"Kendine gel, Taeri! Sen bu değilsin! Kimsenin canını yanmasına izin vermeyen kardeşime ne oldu benim? Eve giren sineği bile öldürmemize izin vermezdin sen! Şimdi, kendini toparla ve arkadaşlarını ikna et. Baş balerin olarak sorumluluk al ve hepinize işkence eden o adamın ceza almasını sağla."
Kim Taehyung kardeşinin gözlerinin içine bakarak tane tane konuştu. Her bir kelimesini anlaması ve aklına sokması için bekledi. "Yine susmayı tercih eder, o piçin arkasını kollarsan gideceğin bir akademi kalmaz. O akademinin kapanması için elimden geleni yaparım, Taeri. Beni biliyorsun, beraber büyüdük. İstediğimi yapabileceğimi en iyi sen bilirsin. İyi düşün, küçük kardeşim." Taeri'nin sözleri karşısında sinirden delirdiğini görebiliyordu. "Beni hiç mi düşünmüyorsun?" diye sordu Taeri ona, "O kadar mı aşıksın Jungkook'a? Onun için gözün hiçbir şeyi görmüyor. Benim hayatımı mahvettiğinin farkında değil misin?" Taeri'nin sesi sonlara doğru kısıldı. Taehyung omuzlarını düşürdü ve Taeri'nin bileklerini serbest bıraktı.
"Bir konuda anlaşalım, küçük hanım. Kimse Jungkook'un gözlerinden yaşların süzülmesine neden olamaz. O kişiyi bitiririm, beni anla. Sen benim için değerlisin, Taeri. En başında o sikik adamın size yaptıklarını anlatsaydın, yemin ederim aynısını senin için de yapardım ama sen sustun, kendin katlandığın için onun da katlanmasına razı oldun."
Kız kardeşinin içindeki düşüncelerini net bir şekilde anlamasını istiyordu. "Sen yaralandığında ya da bir hastalık geçirdiğinde aynı davranışlara devam edeceğine inanıyor musun?" diye sordu Taeri'ye, birkaç sene önce nasıl davranıyor ise tekrarlayacak, aynı azarlama ve küçük düşürücü lafların esiri olacaktı. "Ben sizin için yaptım. Jungkook gösteriden neden çıkarıldı, Taeri? Neyi yanlış yaptı? Dur, neyi doğru yaptı da çıkarıldı?" diye devam etti sözlerine, genç sevgilisinin o akşamki halleri gözünün önünden gitmiyordu. "İlk kez konuşmak, içimdekileri dökmek istemiştim. Sözlerinin ve cezalarının beni ne kadar yaraladığından, motivasyonumu ve gücümü düşürdüğünden bahsetmek istemiştim ama bana güldü ve artık güce ihtiyacım olmadığını çünkü gösteride olmayacağımı söyledi." derken o kadar içli ağlıyordu ki, Taehyung da onunla beraber gözyaşı dökmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu yollar hep sana çıkar' taekook
Fanficbalet jeon jungkook ve ona aşık bir kim taehyung.