𝙼𝚎𝚕𝚊𝚝𝚘𝚗𝚒𝚗𝚊⁰⁸

168 15 16
                                    


Zrobiłam to. Trudność sprawiły kajdanki, ale daliśmy radę. Wilbur i George wzieki pytanie. Odpowiedzieli i przyszła kolej na Dadze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Y/n: Dadza!- lekko krzyknęłam szczęśliwa. Pytanie czy wyzwanie?-dodałam

P: Wyzwanie.

Sięgnęłam do torby. Uśmiechnęłam się smirkiem [😏] do Marka i wyciągnęłam dwa stroje wróżki*

Y/n: Macie to ubrać i wrzucić zdjęcie na instagrama z podpisem "Jesteśmy wruszkami i spełnimy karzde rzyczenia"- powiedziałam na co wszyscy oprócz Philzy i Techno zaczęli się śmiać.

Czat wyglądał mniej więcej tak:

fankaYn: Dobra jest shhshd

fancia_Techno: No chyba ją pojebało!?

ranboosupport: XDDDDDDD dobrzee

philza'sfan: Pls chce to zobaczyć

DreamWasTaken: Szanuje Y/n

Quacktiky: MAMACITAA DOBRA JEST

Użytkownik1: Niesamowite

zjem_ci_kota: Pls cudowna ona jest

R: Widzowie macie racje, Y/n jest cudowna- powiedział Mark dalej śmiejąc się

W: A zawłaszcza jej pomysły- dodał Wilbur, który też nie umiał przestać się śmiać.

Y/n: Musielibyście widzieć jak graliśmy na wycieczce klasowej w 1 LO (A:Liceum Ogólnokształcące) grę w butelke- powiedziałam przypominając wszystkie wyzwania i pytania które były serio mocne.

Wtedy z łazienki wyszedł Techno w stroju wróżki. Wszyscy padliśmy ze śmiechu. Zaraz za nim do łazienki udal się Phil.

T: I jak? Wyglądam ✨ olśniewająco✨?- zapytał Technoblade

Y/n: Chodź tu do kamery- powiedziałam co chłopak o dziwo zrobił. Czat się dusił powietrzem wraz z nami aż w końcu z łazienki wyszedł wkurzony (czyt. wkurwiony) Phil. Wyglądał wręcz cudownie.

Zrobili zdjęcie i dodali opis. Kolej na Tubbo i Tommy'iego. Wzięli wyzwanie i tym razem dał je Wilbur.

**Skip Time**
Po grze

RAZEM Z MARKIEM WYGRALIŚMY!!
Nie wspomniałam wcześniej ale za wygraną od każdego uczestnika wygrani dostaną 50$. Cieszę się bo jednak fajnie się wygrywa. Chociaż było jedno wyzwanie, którego prawie nie zrobiliśmy.

Mianowicie ja i Mark mieliśmy się pocałowac. Myślałam że zabije Technoblade'a i Philzę. Jednak nie wiem czemu ale podobało mi się... Może się zakochałam? A może to tylko zauroczenie? Ale w końcu Mark jest moim najlepszym przyjacielem i nie chciałabym zniszczyć naszej przyjaźni przez miłość...

Rozmyślałam tak przewracając się z boku na bok. Nie umiałam zasnąć. Oczywiście chłopacy poszli już dawno. Podeszłam do kuchni i wzięłam Melatoninę.**

Wróciłam do łóżka i zasnęłam. Rano obudziły mnie promienie słońca. Wstałam jak co dzień rano i zrobiłam sobie śniadanie. Jedząc posiłek postanowiłam przejrzeć instagrama. Dużo było editów z wczorajszego live. Były z Dadzą i Techno, ale także ze mną i Markiem. Gdy skończyłam jeść posprzątałam po sobie i poszłam wsiąść prysznic. Umyłam się i ubrałam w czarne dresy i zwykły, biały top. (A: Możecie sobie zmienić jak wam się nie podoba :3)

Wzięłam torebkę i wrzuciłam do niej portfel, telefon i gaz pieprzowy, który mam odkąd mój były mnie zaatakował. Poszłam sobie do galeri po jakieś książki a potem do starbucksa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Strój wróżki mniej, więcej taki:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* Strój wróżki mniej, więcej taki:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wyobraźcie sobie ich tak XD

**Melatonina- organiczny związek chemiczny, pochodna tryptofanu. U zwierząt jest hormonem syntetyzowanym głównie w szyszynce. Koordynuje pracę nadrzędnego zegara biologicznego u ssaków, regulującego rytmy dobowe, między innymi snu i czuwania. Biosynteza melatoniny zachodzi w pinealocytach.

Poprostu lek na lepszy sen czy jakos tak XD

***Wynik gry prezentuje się tak:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Nie miałam pomysłu na nazwę rozdziału :(

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie miałam pomysłu na nazwę rozdziału :(

~512 słów
~_ptasiemleczko_

~You Are The Stupidest Human~ RanbooxReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz