Z góry przepraszam, że nie będzie tych zajefajnych czcionek, ale pisze na komputerze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wracając do teraźniejszości...
Napisałam do Marka czy po szkole robimy spotkanie z Tommym i Tobym. Czekając na odpowiedź zrobiłam sobie coś do jedzenia.Po 5 minutach dostałam twierdzącą odpowiedź. Umówiliśmy się na 15:30 w parku. Póki chłopaki są w szkole postanowiłam wrzucić coś na insta żeby widzowie nie myśleli że umarłam.
@ynofficial
Hello! Oznajmiam tylko że nie umarłam <3@ranboomc
A czemu byś miała umierać?
|
|
|
|
@ynofficial
Coś długo mnie nie było na ig@Użytkownik3
W końcu :)*Wyświetl więcej komentarzy*
Wyłączyłam instagrama i przez 25 minut zastanawialam się co będę robić przez najbliższe 3 godziny i 10 minut. Siedziałam i oglądałam telewizję. Nic ciekawego tam nie było. Eh. Wyszłam z mieszkania i poszłam na zakupy. Zajęło mi to z 20 minut. W końcu nie będę miała pustej lodówki. Świetnie Y/n. Dobrze ci idzie. Też tak uważam. W sumie to nic nie robiłam to 15. Widząc godzinę na zegarku poszłam poprawić sobie makijaż itd. Zajęło mi to 17 minut. Szybko dość. Reszty nie będę opowiadać bo wiadomo wyjście z domu itp.
Na wyznaczonym przez Marka miejscu spotkaliśmy się całą 4. Spotkaliśmy się w kawiarni. Zamówiłam sobie kawę bo czemu nie? Kto mi zabroni? Gdy zjedliśmy ciasto i wypiliśmy nasze napoje poszliśmy na spacer. Bo dwugodzinnym spacerze Tubbo i Tommy poszli bo mieli jakaś pilną sprawę.
M: Znam takie fajne miejsce chcesz tam się przejść?- zapytał
Y/n: Chętnie!
Gdy dotarliśmy na naprawdę cudowną łąkę usiedliśmy na trawie patrząc na niebo. Oparłam głowę na ramieniu Ranboo i...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taki krótszy rozdział dzisiaj ale nie mam przyjaciół i chciałam sie pochwalić że mam dzisiaj "urodziny". Szczerze? Najgorszy dzień w roku. Nienawidze tego dnia. Wgl świętuje to że jestem coraz bliżej śmierci? No chyba nie. Ale cóż :') Mam dzisiaj urodziny.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Miłego dnia/nocy 🖤🤍
~_ptasiemleczko_
~307 słów
CZYTASZ
~You Are The Stupidest Human~ RanbooxReader
FanfictionNie ma spojleru, uciekł do lasu 💀 ~ 🥈w #ranbooxreader ~ 🥉 w #ranbooxreader