𝙱𝚊𝚛𝚍𝚣𝚘 𝚙𝚘𝚍𝚘𝚋𝚗𝚊 𝚍𝚘 𝚖𝚗𝚒𝚎¹¹

164 16 3
                                    

Razem z Markiem, Tommy'm i Toby'm poszliśmy po siostrę Ranboo. Bardzo polubiłam ich towarzystwo i nie wyobrażam sobie dnia spędzonego bez nich i ich przyjaciół. Gdyby ktoś mi powiedział dwa miesiące temu że zaprzyjaźnie się z popularnymi streamer'ami normalnie bym go wyśmiała.

Zrobiłam chłopakom i Alice (A: Siostra Ranbu👽) obiad. Ja tam nie miałam ochoty na jedzenie. Chłopaki poszli odrabiać prace domowe, a ja opiekowałam się Alice.

Alice była 4-letnią, uroczą dziewczynką. Ma w sobie to coś czego nie mają inne dzieci. Jest taka spokojna, miła, słodka, grzeczna. Inne dzieci to są takie rozpuszczone, rozwydrzone bachory. Miło mi się grało z nią w gry na PS. (A:Dla niewiedzących- PS= PlayStation)

@ynofficial
Little sister from @ranboomc 😽

Polubione przez: ranboomc, tommyinnit, tubbolive i 3127 innych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Polubione przez: ranboomc, tommyinnit, tubbolive i 3127 innych.

@ranboomc: To moja siostra? :o
|
|
|
|
@ynofficial Nie moja, wiesz?

*Wyświetl więcej komentarzy*

Dałam małej jakieś cukierki i zostawiłam ją pod opieką swojego brata, który już skończył swoje prace. Zmęczona rzuciłam się na łóżko i rozmyślałam o Marku. Czy to możliwe żeby zakochać się w swoim przyjacielu? Czy aby na pewno to miłość a nie zauroczenie? Czy ja umiem kogokolwiek kochać nie wliczając mojej rodziny? Z właśnie takimi myślami zasnęłam.

Z rana obudziło mnie pukanie do drzwi. Otworzyłam i w nich zobaczyłam Marka. Jak on śmielił mnie obudzić o 6?!

M: Czy Pani Y/n Y/l/n* zaszczyci mnie swoją obecnością na wspólnym spacerze?- zapytał kłaniając się nisko brunet.

Y/n: Nie, idę spać. Dobranoc.

Zostawiłam go i poszłam wziasc prysznic. Gdy wyszłam i się przebrałam postanowiłam że niechętnie i z bólem ale zjem śniadanie. Nie wiem jak wy ale ja nienawidze śniadań i kolacji. Wzięłam telefon i weszłam na Spotify'a. Puściłam piosenkę Aleca Benjamina- Water Fountain. Mam obsesję. Chłop ma taki cudowny głos. Zaczęłam śpiewać i robić sobie śniadanie totalnie zapominając o Marku, który siedzi na kanapie i czeka na mnie. (A: Plz jestem tak uzależniona od Water Fountain)

~She told me that she loved me by the water fountain
She told me that she loved me and she didn't love him
And that was really lovely 'cause it was innocent
But now she's got a cup with something else in it
It's getting kind of blurry at a quarter-past-ten
And he was in a hurry to be touching her skin
She's feeling kind of dirty when she's dancing with him
Forgetting what she told me by the water fountain,

Now he's grabbing her hips, and pulling her in
Kissing her lips, and whispering in her ear
And she knows that she shouldn't listen
And that she should be with me by the water fountain

~You Are The Stupidest Human~ RanbooxReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz