Bu bölüm canım okuyucum, destekcim zehrakrbckk a ithafen💕
Serkan'ın evine gelmişlerdi.
Üç katlı bir apartmanın bodrum katıydı. Soğuk, karanlık ve...
Konuşup tanıştılar ev sakinleri çok sevinmiş birazda mahcup hissetmişerdi.
"Biz artık gidelim. Serkan abim sana nasıl ulaşabilirim?""Abi ben burada yaşıyorum. Ama telefon diyorsan eski bir tane var."
"Tamam numaranı söyle."
Hifa için bugün çok garipti. Onu merak etmişti ve o karşısına çıkmıştı. Kendi de merhametliydi ama bir hırsıza yardım etmezdi. Onun böyle ihtiyaç sahibi olduğunu düşünemezdi. Ama Talha gelip kendine yardım etmiş şimdi de yeni tanıştığı insanlara el uzatıyordu.
O güzel kalpli, güzel yüzlü, zarif eller. Ay ne diyordu.Hifa,Talhaya doğru dönüp sevimli ve mahcup haliyle"Herşey için teşekkür ederim seni de bu vakitte işinden gücünden ettim"dedi
Elleri cebinde dik ama önüne bakarak yürüyen Talha "Estağfirullah Ne demek." diyerek tebessüm etti.
"Biz de bu aile için elimizden geleni yapalım babamlarla da konuşuruz." dedi Hifa.
Talha kafasını sallayarak onayladı.
Hifa gece dışarı çıkmaya pek alışık değildi. Ailesi onun için hep çok endişelenir, korumacı tutum sergilerlerdi. Ve küçüklüğümden beri korlulu rüyası olan köpekler tabi. Aklından geçirmesi ile köpek havlaması duyması bir oldu.
Köpeğin onlara doğru koştuğunu farkedince dayanamayıp panik halinde Talha'nın ceketinden tutunup "ayy buraya geliyorlar." diye panik ile oğlanı da çekiştirmeye başladı ne yaptığının farkında olmadan.Talha çekiştirilmeye başlayınca önce şaşırdı ne olduğunu anlayınca
"Dur bi sakin ol, bir şey yapmazlar korktuğunu belli etme." dediyse de.Hifa bu sefer kaçmaya hazırlanıyordu. Tam fırlayacakken Talha onu kolundan yakaladı. Onun hızlıca tutmasıyla Hifa, Talha'nın göğsüne doğru savruldu. O an ciğerlerine dolan kokusunun etkisiyle de düşüp bayılabilirdi.
"Hifa dur bi." diyerek tuttuğu elini çekti.
Hifa kendine gelir gelmez bu sefer de Talha'nın arkasına saklanmıştı. Bu uzun adam onu korurdu. Adeta onu kendine siper etmişti. Köpekler önce onu mu yesin yani? Ne kadar acımasız bir kızmışım ben diye içinden geçirdi.Korkuyordu çünkü çocukluğunda köpekciklerle pek iyi anıları yoktu.
Hadi gidelim demesine kalmadan. Köpek yavaşlayıp kuyruğunu sallayarak önlerine geldi ve oturdu.
Talha, Hifa'nın tepkisine bakıyordu. Biraz daha iyiydi panik hali gitmişti en azından. Ama hâlâ korkudan titreyen, eli Talhanın ceketindeyken başını yana uzatmış Talha'nın arkasından köpeğe bakmaya çalışıyordu.
Talha: "Eee bu Deniz miş. Niye korkutuyorsun ablayı?" diyerek köpeğin yanına çöktü ve başını okşamaya başladı.
"Senin mi köpeğin?" dedi kokulu gözlerine tatlı tatlı bakan köpeğe bakarak.
Talha da "Sayılır tanışıyoruz." dedi yandan gülerek. Anlaşılan buralar onun mekanlarıydı, hep burada karşılaştıklarına göre.
"Sevmek istersen.." Dedi.Titreyen ellerini yok sayarak Yine de korkusunu belli etmemeye çalışıp "Hayır hayır. Hadi gidelim." dedi. Hâlâ pek kendine gelmiş sayılmazdı. Ayrıca bu adam onu burada bırakıp gitse başına her şey gelebilme ihtimali vardı, bu kadar çabuk nasıl güvene biliyordu ki insanlara..
"Peki" diyerek kalktı ve yürümeye devam ettiler. Zaten durakların oraya gelmişlerdi.
Talha , Hifa olsun yada olmasın bir başka kadın da olsa bu akşam vaktinde yanlız göndermezdi. Eve kadar götürecekti. Bir taksiyi çevirdiler ve öne Talha arkaya da Hifa oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URVE
Teen Fiction| TAMAMLANDI | Hifa ve Talha Hifa birçok şeye sahip olsa da onlarla tatmin olmamıştı. İçinde bir boşluk vardı. Aşkı fani şeylerde aramıştı. Ta ki Rabbine aşık Talha'yı görene dek. Tevafuk: Kaderin kalbe dokunuşuydu. Bazı imtihanlar, sabır, teslim...