2.3

3.4K 163 39
                                    

[mirna]

Anıl'ın konumunun bulunduğu yere geldiğimde arabamı spor salonunun otoparkına park etmiş, vakit kaybetmeden yürüyen merdivenlerden üst kattaki salona ulaşmıştım.

Üyeliğim olmadığı için kısa bir an giriş kısmında oyalanmış olsam da görevli kıza kredi kartımı verip üyeliğimi başlatmasını söyledim.

Aksi takdirde benim içeri giremeyeceğimi, Anıl'ın dışarı çıkmasını beklemem gerektiğini söylemesine ve beni boşu boşuna oyalamasına katlanacaktım.

Yine de iyi olmuştu farklı bir yere kayıt olmam. Oturduğum sitenin zaten ufak çaplı bir spor salonu olduğu için herhangi bir yere kaydolmayı gerek görmüyordum ama belki değişiklik olsun diye arada buraya da gelebilirdim.

Girişte üyeliğimi yapmak için bana gerekli soruları soran kadına gerekli cevapları hızlıca verip çıkışta kredi kartımı alacağımı belirterek spor salonunun içine girdim.

Anıl'a inat olabildiğince çabuk hazırlanmıştım ve belki antrenmanının bir kısmına şahit olabilirim diye acele etmiştim ama ortalıklarda gözükmediği için sanırım şimdilik bu fikri askıya kaldırmak durumunda kalıyordum.

Anıl eskiden beri işlerim bitene kadar beni sette bekler, çoğu zaman beni çekimlerin yapılacağı yere bırakır ya da her neredeysem alıp evime gitmeme yardımcı olurdu. Ancak ben onun uğraştığı işle hiç muhatap olmamıştım.

Hoş, bunda yeni yeni uğraştığı sporu meslek hâline getirmesi de etkili olabilirdi ama neyse.

Düşüncelerimi bir kenara bırakarak gözlerimi etrafta gezdirdim. Siması tanıdık gelen adamla bunun Anıl'ın koçu olduğunu anlamam uzun sürmezken adımlarımı o tarafa doğru çevirdim. Daha önce birkaç kez Anıl'ın storylerinde bu adamı görmüştüm.

Kırklı yaşlarının sonlarında olduğunu düşündüğüm, görünüşü oldukça sert duran adamın dikkatini çekmeyi başardığımda "Şey, Anıl'ı nerede bulabilirim acaba?" diye sordum oldukça kibar bir şekilde. Anıl'ın koçu olduğu için nerede olduğunu bildiğini varsayıyordum.

Adam önce bana anlamsız bakışlar attı. Ardından eliyle bir kısmı işaret ettiğinde ben de daha fazla sert bakışlarının etkisi altında kalmamak için teşekkür ederek işaret ettiği tarafa ilerlemeye başladım.

Koçunun fazlasıyla sert ve disiplinli olduğunu daha önce birkaç kez duymuştum ama görene kadar buna ihtimal vermiyordum açıkçası. Adamın duruşundan bile her saniye tetikte, gelebilecek en ufak bir saldırıya hazır hâlde olduğunu anlayabiliyordum.

Kafamı iki yana sallayıp daha fazla bu adamın üzerinde durmadan soyunma odalarının olduğu kısma ulaştım. Bana gösterilen yer burasıydı.

Bir süre kararsızca ne yapacağımı bilemeyerek dışarıda bekleyip Anıl'a mesaj attım fakat dakikalar geçmesine rağmen mesajıma dönüş yapmaması beni sıkmaya başlamıştı.

Saat neredeyse 10'a geldiği için spor salonu pek kalabalık değildi. O yüzden soyunma odasında da pek fazla insan olmayacağını düşünerek beklemeden erkeklere ait olan soyunma odasının kapısını araladım. Birisi rahatsız olursa en fazla özür dileyerek çıkardım.

Kapıyı sonuna kadar açıp içeriye girdiğim anda görüş açıma giren Anıl ile olduğum yerde kalakalırken istemsizce nefesimi tuttum. Bunu kesinlikle hesaba katmamıştım...

ziyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin