anılderman: eve geldiğimde karşılaştığım görüntü... @mirnakacemer
mirnakacemer, cerendağlı, eslemçelik ve diğer 60.183 kişi beğendi
+583: oha sevgililer mi?
+117: Artık resmen kesinleşti sevgili oldukları
+692: Arkadaş ayağı bir yere kadardı zaten .d
+903: belliydi bu işin sonu...
+589: Ay bana bir şeyler oluyor
+410: bu bir şaka??
+567: oha Anıl'ın evinde Anıl'ın kıyafetiyle😳
+705: best couple sonundaaa
+829: ay harikasınızz💓
+145: Sevgilimin çok yakın arkadaşım dediği arkadaş
yorumlar sınırlandırıldı
—
"Ne istersin?"
"Fark etmez, ben sana uyarım."
Anıl'ı başımla onaylayıp bize hafif birer içki sipariş ettim. Çok geçmeden de siparişi alan çocuk yanımızdan ayrılıp içkilerimizi getirmeye gitmişti zaten.
İçkilerimiz gelene kadar onunla günümüzün nasıl geçtiği hakkında kısaca konuşmuştuk. Anıl'ın iptal olan maçının yerini yeni bir maçla doldurmuşlardı ve yaklaşık olarak 10 gün sonra rakibiyle turnuvası vardı. O yüzden gündemimiz daha çok bu olmuştu.
Biz öylece konuşmaya dalmışken önümüze bırakılan içkilerle çalışan çocuğa teşekkür ederek kaldığımız yerden devam etmiştik muhabbetimize.
Ortamda çalan slow müzik gayet hoş bir ambiyans sağlarken localarda oturduğumuz için de etrafta pek fazla kişi yoktu. Çaprazımızdaki bir bir grup genç haricinde neredeyse yalnız bile sayılabilirdik.
"Mirna."
Etrafı izlemeye daldığımı Anıl'ın bana seslenmesiyle fark ettiğimde "Hmm?" diye bir mırıltı döküldü dudaklarımın arasından. Ardından gözlerim de onu buldu.
"Ne yapacağız biz böyle?"
Kendi kendisine konuşurmuş gibiydi. Ben de belirsizlikle omuzlarımı düşürerek dudaklarımı 'bilmiyorum' dercesine büzmekle yetindim. Her şey normalmiş gibi davranıyorduk. Ancak hiçbir şey normal değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ziyan
ChickLit[texting] "Özür dilerim. Seni hayatımdan çıkarmak yaptığım en büyük hataydı." Ellerimi iki yanından beline yerleştirip onu kendimden uzaklaştırdım. Sarhoş olduğu için ne dediğini bilmiyordu. Lakin yine de sessiz kalmamayı tercih ettim. "Evet, beni...