Göz yaşlarım durmadan yanaklarımdan süzülürken kısık hıçkırıklarım odayı dolduruyordu. Yere çökmüş öylece zemini izliyordum. Yine boş odada yalnızdım. Bu sefer yanımda hayal gücüm bile yoktu.
Ne kadar süredir bu şekilde ağladığımı hatırlamıyorum. Daha ne kadar böyle ağlamaya devam edeceğimi de bilmiyorum. Şuan hiç olmadığı kadar yalnız hissediyorum.
"Na Jaemin."
Jeno'nun soğuk sesini duyunca duraksadım. Göz yaşlarım akmayı keserken yutkundum. Boğazım ağrıyordu. O kadar uzun süredir ağlıyordum ki tükenmiş hissediyorum.
Başımı yavaşça kaldırıp gözlerimi Lee Jeno'nun üzgün bakan gözlerine diktim. Göz yaşlarım tekrar gözlerime dolarken gözlerimi kapattım ve gülümsedim.
"Geciktin, aptal."
Bu cümlenin ardından gülümsemem silinip yerini hıçkırıklara bıraktı. Lee Jeno ayakta dikilmeyi kesip yanıma çökmüştü. Elini omzumda hissettiğimde hızla kollarımı boynuna doladım. Her ne kadar Lee Jeno'ya sarıldığımı hissetmesem de yine de ona sarıldığımı düşünerek kendimi avuttum.
"Gelmeyeceksin sandım. Beni bu kadar çabuk terk ettiğini düşündüm. Beni bu kadar erken terk edemezsin. Gidemezsin Lee Jeno."
Gitme Lee Jeno. Beni yalnızlığımla bir başıma bırakma.
Jeno'nun ellerini sırtımda hissettim. Yumuşak elleri yavaşça sırtımı okşarken ağlamam azalmıştı. Jeno'nun ağzından teselli sözcüklerinin çıkmayacağını bilsem de şuan bu sözcükleri duymaya ihtiyacım vardı.
"Na Jaemin."
Jeno sadece ismimi söylese de gülümsedim. Uzun zamandır ismimi yalnızca onun ağzından duyuyordum. İsmimi bir daha onun ağzından duyamayacak olacağım düşüncesi beni daha da kötü yaparken bunu düşünmemeye karar verdim. Daha fazla düşünüp kendimi daha fazla yıpratamazdım.
"Ayağa kalk Na Jaemin."
Jeno beni ayağa kaldırıp yatağıma yatırttı. Kendi de yanıma uzanıp gözlerini tavana dikti. Yüzünde ufak bir gülümseme vardı. Bir süre yüzüne baktıktan sonra bende gözlerimi tavana diktim.
"Eskiden, çok küçükken bir film seyretmiştik. Filmden etkilenip bahçeye çıkıp çimenlerin üzerine uzanmıştık. Gözlerimizi gökyüzüne dikip yıldızları seyretmek istemiştik. Ama sabah olduğundan gökyüzünde yıldız yoktu."
Lee Jeno kıkırdadığında gözlerimi ona çevirip gülümsedim.
"Hatırlıyorum. Sana bunu söylediğimde bana 'Gökyüzünde yıldız olmaması bizim hayal edemeyeceğimiz anlamına gelmiyor Jaemin.' demiştin. Ardından elini gökyüzüne doğru uzatmıştın. Yüzündeki ifade sanki gerçekten yıldızları görüyormuşsun gibiydi."
Jeno aynı o zamanki gibi elini gökyüzüne doğru uzattı ve parlayan gözlerini bana dikti.
"İşte tam o zaman bana aşık olmuştun Na Jaemin."
Başımı sallayıp gözlerimi tavana çevirdim ve fısıldadım.
"Sana o zaman aşık oldum Lee Jeno."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay With Me ❆ Nomin
Short Story"Söylesene Lee Jeno, bende bir gün kuşlar gibi özgür olabilir miyim?" Jeno gözlerini kısa süreliğine bana çevirdikten sonra tekrardan kuşlara döndü. "Kuşlar gerçekten özgürler mi ki?" Kaşlarım hafifçe çatıldı ve bakışlarımı merakla Jeno'ya çevirdim...