2.1

86 11 3
                                    

Gözlerimi yavaşça araladım. Bir süre nerede olduğumu anlamaya çalıştım fakat tek gördüğüm karanlıktı.

Neler olduğunu anlamadan doğrulup korkuya kapılmış yüreğimle etrafıma bakındım.

"J-Jeno."

Jeno'nun ismini fısıldayıp korkuyla etrafımda döndüm. Etrafımda hiçbir şey yoktu. Hiçbir ışık yok. Yalnızca karanlık.

"Lee Jeno! Beni duyuyor musun?"

Karanlığa seslenip titreyen ellerimi yumruk yaptım. Karanlık nefes almamı zorluyordu. Yalnızlık kendini baş gösterirken bilinçsizce karanlığa doğru birkaç adım attım.

"Lee Jeno, yanıma gel! Beni yalnız bırakma!"

Karanlığa seslenip gözlerimi korkuyla etrafta gezdirdim. Yüreğim büyük bir korkuya kapılmıştı. İşte şimdi tamamıyla yalnızım. Korktuğum yalnızlık sonunda beni yine bulmuştu.

"Kimse yok mu?! Beni yalnız bırakmayın!"

Son kez karanlığa bağırıp olduğum yere çöktüm. Ellerimi korkuyla etrafıma sarıp hıçkırarak ağlamaya başladım.

Sonunda karanlık beni içine çekti.

~~~~~~~~~

"Jaemin, uyan! Jaemin!"

Jeno'nun sesiyle hızla gözlerimi açtım. Hızlı hızlı nefes alırken ilk gördüğüm Jeno'nun endişeli bakan gözleriydi.

"Lee Jeno."

Kesik nefeslerim arasından Jeno'nun ismini fısıldadım. Kalbim çok hızlı atıyordu ve bütün bedenim korkudan titriyordu.

"Buradayım."

Gözlerim dolarken hızla kollarımı Jeno'ya sardım.

"Jeno! Jeno!"

Tek yaptığım ismini bağırmaktı. Göz yaşlarım Jeno'nun omzuna dökülürken onun da kollarını sırtıma sardığını hissettim.

"Kurtar beni Jeno! Kurtar beni! Daha da karanlığa çekilmekten korkuyorum! Lütfen kurtar beni! Beni özgürlüğüme kavuştur!"

Stay With Me ❆ NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin