1.2

100 15 3
                                    

2 ay önce, Lee Jeno;

"Hadi Jeno~ Sende benimle gel."

Koluma yapışan ablama bıkkınca baktım. Yine motoruna binmem için beni ikna etmeye çalışıyordu.

"Sana motorlardan hoşlanmadığımı söylemiştim. Ölsem dahi o motora binmem."

Ablam gözlerini kısıp bana baktığında tek kaşımı kaldırdım.

"Ne var?"

"Benim için de mi binmezsin?"

Kolumu ablamdan kurtarıp kapıya ilerledim.

"Asla o motora binmem."

Çıkmadan önce konuşup evden çıktım. Göz ucuyla bahçede duran motora baktıktan sonra göz devirip okula ilerledim.

Ablamın bu motorda ne bulduğunu anlamıyorum. Dünyada bir sürü motor kazası oluyordu ve bunların çoğu da ölümle sonuçlanıyordu. Buna rağmen bu aptal motor almak istediğini söyleyip ailemin başının etini yemişti. Sonunda istediğini de almıştı. Ama buna rağmen şimdi de bana motora binmem konusunda ısrar ediyordu.

İç çekip düşüncelerimden kurtuldum. Derslerime odaklanmam gerek.

~~~~~~~~~~

Hava iyice karardığında boş sokakta sessizce eve doğru ilerledim. Aklıma telefonum geldiğinde onun hala kapalı olduğunu fark ettim. Okulda telefonu kapatıyorduk. Bir daha açmayı unutmuştum.

Telefonumu cebimden çıkarıp bir süre açılmasını bekledim. Birkaç dakikanın ardından telefonum açıldığında bir çok arama olduğunu gördüm.

Kaşlarım çatık bir şekilde aramalara bakarken hepsinin ailemden olduğunu fark ettim. Daha sonra annemden gelen birkaç mesaj olduğunu gördüm. Mesajlar kısmından annemle olan mesajlara girdim ve ne yazdığını okudum.

Mesajın yarısında gözlerim şokla kocaman açılmıştı. Kalbime bir ağırlık çökerken artık mesajları göremiyordum. Öylece durmuş elimdeki telefonu tutarken nefes alış verişim düzensizleşti. Bacaklarım bedenimi kaldıramazken kendimi yere bıraktım. Göz yaşlarım gözlerimden akıp yanağımdan süzülürken dünyam durmuş gibiydi.

'Acilen hastaneye gel Jeno. Ablan motorla kaza yaptı.'

Stay With Me ❆ NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin