1.8

89 12 3
                                    

"Annem çok güzel biriydi. Babamın da anneme aşık olmasının nedeni buymuş. Annem öyle söylerdi."

Ellerimi dizlerime dolayıp atıştıran yağmuru izledim.

"Annene çekmiş olmalısın Jaemin."

"Biraz öyle oldu sanırım."

Burukça gülümsedim. Ardından aklıma gelenlerle gülümsemem yavaşça silindi.

"Babamın sanırım tek umursadığı güzellik. Eve getirdiği o kadın da güzeldi."

Jeno'nun yüzündeki gülümseme de silindi.

"Babamı hiçbir zaman anlayamadım Jeno. Ne bana olan sevgisini ne de anneme olan sevgisini. Eğer annemi gerçekten sevseydi onun gidişinin ardından çok süre geçmeden başkası ile evlenmezdi."

Sinirle konuşup yumruklarımı sıktım. Bu hayatta birinden gerçekten nefret ediyorsam bu yalnızca babamdır. Annem eskiden bana babama benzediğimi söylerdi fakat ben ona benzemek istemediğimi, anneme benzemek istediğimi söylerdim. O adama benzemek hayatta isteyeceğim en son şey bile olamaz.

"Bazen birini ne kadar çok seversen sev hayatına devam etmen gerekir Jaemin."

Başımı hızla iki yana salladım.

"Peki beni niye sevmedi. Beni niye buraya kapattı? O adam ne beni ne de annemi düzgünce sevmedi Jeno. Ondan nefret ediyorum."

Gözlerim sinir yüzünden doldu. İlk defa öfkeyi içimde hissediyorum. İlk defa birinden bu kadar nefret ediyorum.

"Eğer cesur biri olsaydım bütün bunları onun yüzüne söylemek isterdim Jeno."

Jeno bir cevap vermediğinde gözlerimi yağmur damlalarına diktim. Annem ve ben bunu kesinlikle hak etmemiştik.

Stay With Me ❆ NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin