MARIKA POV:
-Dziś dzień w piżamie.. -Powiedziałam sama do siebie
-A chuj ubiorę kapcie, też się liczą -Jak postanowiłam tak zrobiłam~~~
Pierwsza lekcja, kurwa historia. Zapomniałam że dziś mamy być pytani na ocenę.Po jakichś 10 minutach zadzwonił dzwonek na lekcję i wszyscy zebraliśmy się w klasie.
-Moi drodzy, zamiast was pytać zrobicie w parach karty pracy na ocenę. -Ulżylo mi i to bardzo.
~~~
Udałam się do łazienki aby poprawić włosy. Gdy już skończyłam tę czynność zdecydowałam że nie będę iść do znajomych tylko pójdę do żabki kupić sobie jakiegoś energetyka i chwilę się przewietrzyć.
Gdy już wychodziłam ze szkoły zobaczyłam tego tępego chuja. Udawał się w tym samym kierunku co ja. Odziwo szedł bez kolegów.
-4.99. -Powiedziała kasjerka gdy ja kupowałam monstera a Marcel stał niecały metr za mną.
-Dowidzenia. -Powiedziałam z grzeczności i jak najszybciej udałam się do szkoły.
Mam jeszcze 10 minut, pomyślałam sobie. Na spokojnie wracałam gdy nagle z mojego zamyślenia wyrwał mnie krzyk mojego imienia.
-Marika!! -Krzyknął do mnie brunet.
-Wypierdalaj jebany chuju. -Miałam go już dość
-Co tak ostro maleńka? -podbiegł do mnie -Nie ładnie tak opuszczać teren szkoły w czasie lekcji.
-Chuj ci do tego. -Odpowiedziałam i przyspieszyłam kroku.
~~~
Po dwóch minutach wchodziłam wyjściem ewakuacyjnym do szkoły. Teraz godzina wychowawcza, czyli lekcja kłótni i nic nie robienia.~~~
Po skończonych lekcjach udałam się do szafki aby zabrać zostawiony tam portfel. Gdy tylko ją otworzyłam, ujrzałam karteczkę. Najwidoczniej jakiś liścik. Wzięłam portfel jak i liścik i gdy już wychodziłam ze szkoły zaczęłam go czytać.Droga Mariko, wiem że ci się podobam i wiem że niezbyt ciekawie cię potraktowałem, chciałbym to wszystko wyjaśnić więc jeśli jest możliwość spotkajmy się o 18:30 przy naszej szkole, najlepiej na podwórku . Będę na ciebie czekał.
Z poważaniem Marcel
Mam nadzieję że rozdział wam się spodoba do następnego <33
CZYTASZ
On i Ja (W Trakcie Korekty)
RomanceJestem nastoletnią dziewczyną która jak większość nieszczęśliwe się zakochała. Nazywam się Marika i Uwielbiam piłkę nożną, postaram się wprowadzić was w mój świat.